• DOLAR 32.251
  • EURO 35.002
  • ALTIN 2418.465
  • ...
Şırnak İdil Belediye Başkanlığı  sözleşmeli personeller alacak! Şırnak personel alımı.. Şırnak personel alımı başvuru şartları..
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Şırnak ili İdil Belediye Başkanlığı 4 personel alımı yapacak.. Adayların, başvuru formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurmaları ve başvuru esnasında istenilen diğer belgeler ile birlikte 19/02/2024-23/02/2024 tarihleri arasında mesai bitimine kadar  Yukarı Mahalle İnönü Caddesi No.42/1 İdil/ŞIRNAK adresindeki İdil Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğüne şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile başvuru yapabileceklerdir.

BAŞVURU ÖZEL ŞARTLARI

a) İlan edilen unvan için, mezun olunan okul itibari ile öğrenim şartını taşımak ve bu
öğrenimle ilgili olarak 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) alım
yapılacak unvanların karşısında belirtilen puan türlerinden, belirtilen asgari KPSS
puanını almış olmak.

b) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle
çıkarılmış olmamak.

 BAŞVURU ESNASINDA ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER

Başvuru sırasında;
Sınava girmek isteyen adaylar, Kurumumuzdan veya Belediyemizin
https://www.idil.bel.tr resmi internet adresinden temin edecekleri başvuru formuna
aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir.

a) Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının aslı veya Kurumumuzca onaylanmak üzere
fotokopisi,

b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği veya e-devlet
üzerinden alınacak barkotlu mezuniyet belgesi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri
Belediyece tasdik edilebilir),

c) Yabancı Okul Mezunları için Denklik Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (aslı ibraz
edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir),

d) KPSS Sonuç Belgesinin ÖSYM web sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar
çıktısı,

e) Askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı,

f) Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyanı,

g) 2 adet fotoğraf (1 adedi forma yapıştırılacak),

h) Hangi pozisyona müracaat edeceğine dair başvuru dilekçesi. (Adaylar şartlarını
sağladığı yalnızca bir pozisyona başvuru yapabileceklerdir.)

Belirtilen başvuru tarihlerinde elektronik ortamda veya posta yoluyla yapılan
başvurularda fotokopisi gönderilen belgelerin aslının sınav tarihine kadar Belediyemize ibraz
edilmesi gerekmektedir. (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyece tasdik
edilecektir.)

 BAŞVURU YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ VE SÜRESİ

Adaylar, sözlü sınava katılabilmek için;

a) Adayların, başvuru formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurmaları ve başvuru
esnasında istenilen diğer belgeler ile birlikte 19/02/2024-23/02/2024 tarihleri arasında
mesai bitimine kadar (mesai günlerinde saat 09:00-12:30 ile 13:30-17:00 arasında)
Yukarı Mahalle İnönü Caddesi No.42/1 İdil/ŞIRNAK adresindeki İdil Belediye
Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğüne şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile başvuru
yapabileceklerdir. (Geciken postalardan Belediyemiz sorumlu olmayacaktır)

b) Elektronik ortamda yapılan başvurular, istenilen belgeler eklenmek suretiyle, başvuru
tarihleri içerisinde Belediyemizin info@idil.bel.tr mail adresine yapılacaktır.

c) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular,
Belediyece değerlendirmeye alınmayacaktır.

d) Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate
alınmayacaktır.

Bu haberler de ilginizi çekebilir