• DOLAR 32.503
  • EURO 34.834
  • ALTIN 2442.2
  • ...
Bağcılar İSKİ’den Örnek Davranış-foto
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Doğruhaber

Geçtiğimiz yıl 30/06/2012 tarihinde "İstanbul İSKİ`nin Bağcılar şubesinde işlem yapabilmek öyle kolay değil" başlığıyla verdiğimiz haberimizde, Bağcılar İSKİ abonelik işlemleri olanların gün içinde saatlerce beklemelerine rağmen işlerini halledemediğine değinmiştik. Bunun da nedeninin Abonelik bölümünde sürdürülen yanlış sistem sonucu olduğu ve başka bölümlerde fazladan bulunan personelin neden böyle zamanlarda sorunu gidermediğine dikkati çekmiştik.

Uyarı mahiyetindeki haberimizi dikkate alan Bağcılar İSKİ yönetimi geç de olsa sorunu kökten hallederek halka daha iyi bir hizmet verebilecek sistemini kurdu. Konu ile ilgili haberimiz üzere sorunu halolunması yoluna gittiklerini çektikleri fotoğraflarla gazetemizle paylaşan Bağcılar İSKİ Şube Müdürü Mesut Kayhan’ı, sergilediği bu örnek davranışından dolayı tebrik ediyoruz. Diğer sorunu devam eden kamu kurum ve kuruluşlara örnek olmasını diliyoruz.
 

Eski Hali

 

 

 

 

Bu haberler de ilginizi çekebilir