Çin'de 20 binden fazla şubesiyle Starbucks’ın üç katı büyüklüğe ulaşan Luckin, kasiyersiz sipariş modeliyle dikkat çekiyor. Şirket, New York’ta biri Greenwich Village, diğeri NoMad – Altıncı Cadde üzerinde olmak üzere iki mağaza açtı.
ABD'de 99 Cent’lik Kampanya
Marka, tanıtım atağı olarak 99 cent’lik içecek promosyonları başlattı. İlk 100 müşteriye özel çanta dağıtıldı. Mağaza açılışı "soft opening" olarak duyuruldu. Sosyal medyada “Yeni demlik geldi, şehir bizim” sloganıyla dikkat çekti. Şimdilik yeni mağaza planları açıklanmasa da, Teksas gibi eyaletlerden gelen talepler şimdiden ilgi görüyor.
Luckin Coffee, Çin’de olduğu gibi ABD’de de mobil uygulama üzerinden sipariş, temassız ödeme ve hızlı teslimat sistemine odaklanıyor. Boykot markası Starbucks’a göre daha dijital, daha hızlı ve daha ekonomik bir hizmet modeli sunmayı hedefliyor.
Starbucks COO’su Mike Grams, “Konforlu oturma alanları yaratıyoruz, sadece al-git değil, kal-git istiyoruz” diyerek strateji değişikliğini duyurdu.



