Afyonkarahisar ili Işıklar Belediye Başkanlığı bünyesinde, 2024 KPSS puan sıralamasına göre 2 memur alımı yapacak. Başvuru süreci ve şartları merak konusu oldu. İşte, Işıklar Belediyesi memur alımıyla ilgili tüm detaylar…

IŞIKLAR BELEDİYESİNDEN MEMUR ALIMI

BAŞVURU YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ VE SÜRESİ:
Adaylar, sözlü sınava katılabilmek için;
a) Adayların, başvuru formunu eksiksiz ve doğru olarak doldurmaları ve başvuru esnasında
istenilen diğer belgeler ile birlikte 02/06/2025-04/06/2025 tarihleri arasında mesai bitimine
kadar (mesai günlerinde saat 09:00-17:00 arasında) Afyonkarahisar Merkez Işıklar Kasabası
Hürriyet Mahallesi İnönü Bulvarı No:25 adresindeki Işıklar Belediye Başkanlığı Yazı İşleri
Müdürlüğü birimine şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile müracaatlarını
yapabileceklerdir. (Geciken postalardan Belediyemiz sorumlu olmayacaktır.)
b) Elektronik ortamda yapılan başvurulara istenilen belgeler eklenerek, başvuru tarihleri
içerisinde Belediyemizin www.isiklarbelediyesi.bel.tr adresine başvuru yapabileceklerdir.
c) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular
Belediyemizce değerlendirmeye alınmayacaktır.

IŞIKLAR BELEDİYESİNDEN MEMUR ALIMI GENEL ŞARTLAR

a) Türk vatandaşı olmak,
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen
bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile
devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar,
zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli
iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı
değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
d) Erkek adaylar için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik
çağına gelmemiş bulunmak ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini
yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,
e) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak,
f) İlan edilen kadrolar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak.

IŞIKLAR BELEDİYESİNDEN MEMUR ALIMI ÖZEL ŞARTLARI


a) İlan edilen unvan için mezun olunan okul itibari ile öğrenim şartlarını taşımak ve bu
öğrenimle ilgili olarak 2024 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS (B) grubu) girmiş
olmak ve alım yapılacak unvanın karşısında belirtilen puan türünden yukarıda tabloda
belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak,
b) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle
çıkarılmış olmamak,
c) 13.10.1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu hükümlerince verilen ve
tablonun nitelik kısmında belirtilen en az (B) sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.

IŞIKLAR BELEDİYESİNDEN MEMUR ALIMI BAŞVURU ESNASINDA İSTENİLEN BELGELER

Başvuru sırasında;
Sınava girmek isteyen adaylar, Kurumumuzdan veya Belediyemizin
www.isiklarbelediyesi.bel.tr adresi üzerinden temin edecekleri başvuru formunu doldurup,
imzalayarak başvuru formuna aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir.
a) Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının fotokopisi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri
Belediyemizce tasdik edilebilir),
b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği veya e-devlet üzerinden
alınmış barkotlu mezuniyet belgesi (aslı ibraz edilmek kaydıyla adaylar tarafından getirilecek
diploma suretleri Belediyemizce tasdik edilecektir),
c) Yabancı okul mezunları için denklik belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (aslı ibraz
edilmek kaydıyla adaylar tarafından getirilecek denklik belgesi suretleri Belediyemizce tasdik
edilecektir),
d) KPSS sonuç belgesinin ÖSYM web sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı,
e) Son altı ay içerisinde çekilmiş 3 adet vesikalık fotoğraf ( 1 adedi forma yapıştırılacak),
f) Sürücü belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri
Belediyemizce tasdik edilebilir)
g) Hangi kadroya başvuracağına dair dilekçesi (Adaylar şartlarını sağladığı yalnızca bir kadroya
başvuru yapabileceklerdir).
Belirtilen başvuru tarihlerinde elektronik ortamda veya posta yoluyla yapılan başvurularda
fotokopisi gönderilen belgelerin aslının sınav tarihine kadar Kurumumuza ibraz edilmesi
gerekmektedir. (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilecektir.)

İLAN EDİLEN POZİSYONLARA AİT BİLGİLER

Muhabir: Şule Badeci