Türkiye'deki ürünlerine zam yapma kararı alan Starbucks Çin'deki fiyatlarını düşürme kararı aldı. Şirket, pazartesi günü yaptığı açıklamada, Çin'de bazı soğuk içecekler ve çay bazlı ürünlerin fiyatlarını ortalama 5 yuan (yaklaşık 0.70 dolar) düşürdüğünü duyurdu. Yeni fiyatlarla bazı içecekler 23 yuan'a (3.20 dolar) kadar geriledi.

Şirket, 2024 Eylül’ünde sona eren mali yılında Çin’de rekor sayıda yeni mağaza açarken, Kunshan'da kendi kavurma tesisini de kurdu.

israil iş birliği nedeniyle dünya çapında boykot edilen Starbucks, 3 Haziran itibarıyla Türkiye’deki ürünlerine ortalama yüzde 15 oranında zam yaptı. Küçük boy filtre kahve 110 TL’ye çıktı.

Orta boy (Grande) filtre kahve 120 TL, büyük boy (Venti) ise 130 TL oldu.

Muhabir: Hamza Durmaz