Tapuda telefonla randevu dönemi başlıyor
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tapu işlemleri sırasında yaşanan gereksiz bekleyişe son vermek için harekete geçti. Tapu işlemlerinde daha önce internet ortamında randevu hizmetini başlatan bakanlık, telefonla randevu sistemini de devreye sokuyor.
HABER MRK - Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bünyesinde oluşturulacak sistem sayesinde tapu işlemleri öncesi, randevu alınacak ve vatandaşın gereksiz zaman kaybı önlenecek. Çağrı merkezi, tapuyla ilgili birimleri de tek çatı altında toplayacak. İşlemler başlamadan gerekli olan evraklar hakkında önceden bilgi alınabilecek ve yaşanan sıkıntılar anında tespit edilecek. Yılsonuna kadar hizmete girmesi beklenen çağrı merkezi istihdama da katkı sağlayacak.
Tapu işlemlerinde birçok yeni uygulamanın hayata geçirildiğini söyleyen Tapu ve Kadastro Genel Müdürü Davut Güney, "Çağdaş kamu yönetimi anlayışının en önemli hedeflerinden biri de vatandaşın memnuniyetinin sağlanmasıdır. Bu hedefle oluşturulan çağrı merkezi ile vatandaşların evlerinden telefonla randevu alması mümkün olacak" dedi.
Güney; "Vatandaşların tapu müdürlüklerindeki zaman kaybı önlenecek, tapu müdürlüklerinin önündeki yığılmalar ve beklemelerin önüne geçilecek. Vatandaşlar kurumumuzla ilgili taleplerini ve önerilerini kolaylıkla iletebilecekler, iş ve işlemleri ile ilgili bilgileri rahatlıkla edinebilecekler." şeklinde konuştu. (İLKHA)