Malatya Oto Ekspertiz
İlandır...
Bir çok insan araba alır satar. Hatta meslek olarak bile bunu yapabilir. Fakat burada en önemli nokta araba alır satarken temiz ve sorun çıkarmayacak araçları alıp satmaktadır. Malatya ekspertiz ile güven içinde alacak veya satacak olduğunuz aracın ekspertiz işlemlerini yaptırabilirsiniz. Garantili ekspertiz işlemleri ile Malatya bölgesinde ekspertiz işlemlerinde en çok tercih edilen firma olmanın haklı gururunu yaşamaktayız. Malatya Oto Ekspertiz, her bir müşterisine aynı özeni ve hassasiyeti gösteren memnuniyet anketleri yüksek çıkan lider bir ekspertiz işletmesidir. Hizmetlerimizin her zaman arkadaşında yer alırız. Uzman çalışan kadromuz ile her daim sizlerin ihtiyaçlarına cevap vermek için hazırız.
Oto ekspertiz nedir ?
Oto ekspertiz; sizin ve ailenizin güvenli bir sürüş deneyimi yaşayabilmeleri için tüm kontrollerin yapıldığı , aracın kapsamlı olarak incelendiği tüm eksik yönlerinin ortaya çıktığı bir kontrol işlemidir. Malatya Oto ekspertiz, belirli bir ücret dahilinde alacak veya satacak olduğunuz aracın boya, kaporta, elektronik beyin vb. tüm aksanların test edilmesidir.
Malatya Oto Ekspertizinizi Nasıl Yapar ?
Aracınız temiz bir şekilde sizden emanet alınır. Seçecek olduğunuz ekspertiz paketine göre içerikler değişse de bazı bazı rutin kontroller mevcuttur. Bunlar şunlardır; Dyno testi, lift yardımıyla alt takım kontrolleri, boya kalınlık kontrolleri, değişen parça kontrolleri. Seçecek olduğunuz paketler sayfamızda şu şekilde sıralanmaktadır; ekonomik paket, standart paket, profesyonel paket, elite paket. Paketler en ucuzdan en pahalıya doğru sıralanmış olup kapsamı da giderek genişlemektedir. www.experix.com sayfamız üzerinde sizlere özel yaptığımız indirimleri takip edebilir yaptırmak istediğiniz ekspertiz paketine karar verebilirsiniz
Malatya Oto Ekspertiz İletişim
444 02 26 Numaralı özel hattımızdan randevunuzu alabilir veya web sitemizden kendinize özel bir online randevu alabilirsiniz. Ayrıca sitemiz üzerinden bayilik alabilir, online mağazamızı kullanarak ihtiyaçlarınızı güvenli bir şekilde giderebilirsiniz.
Malatya oto ekspertizde Kullanılan Makinalar Nelerdir ?
- Süspansiyon tester cihazı
- Kaporta ve boya ölçümü yapan cihaz
- Bilgisayarlar ve gerekli oto ekspertiz yazılımları
- Lift
- Arıza tespit eden cihaz
- Akü tester
- Lastikleriniz için basınç ölçen cihaz
- Aracınızın boyasının kalınlığını ölçen cihazımız
- Dinamometre
- Yönetim yapmamızı sağlayan panel
- Frenler test cihazı
- Kompresörler
Aracın Lastik Basıncı Nasıl Ölçülür ?
Aracınızın rutin kontrollerinden birisi olan lastik basınç ölçümü aracınız için önemli bir detaydır. Lastik basıncı ülkemizde 32 olarak belirlenmiş olsa da bu değer araç modellerine göre değişiklik gösterebilmektedir. Peki aracınızın lastiklerinin ihtiyaç duyduğu lastik basıncını nereden öğrenebilirsiniz ? Gelin birlikte bu konuya da değinelim.
Araç kapılarınızın açıldıktan sonra görünen kilit mekanizmasına yakın bir yerde bulunan etiketler üzerinden aracınızın lastiklerinin ihtiyaç duyduğu basınç bilgilerine ulaşabilirsiniz. Aracınızın lastiklerinin basıncını ölçebilmek için herhangi bir benzinlikten “basınç ölçer saat” almanız gerekmektedir. Basınç ölçer saatinizi araç lastiğinin sibop kısmına dayayınız. Hafifçe bastırınız. Saatin diğer ucunda bulunan rakamların göstergesi 32 de veya aracınıza uygun olan basınç değerinde durduğunda lastiklerinizin basıncı istenilen seviyededir. Burada dikkat edilmesi gereken bir nokta daha vardır oda şu lastik basınç ölçümlerinizi araç soğuk iken veya 1-2 km yol almışken yapmanız gerekiyor.
Vites Bozuksa Ne Yapmalıyız ?
Aracınızda vitesler arası zor geçme , takılma gibi sorunlar varsa doğru başlık altındasınız demektir. Burada özellikle 1 ve 2. Viteslere geçişte sorun yaşanır. Özellikle kış aylarında yaşanan bu kronik sorun manuel şanzımana sahip araçların rahatsızlığı olabilmektedir. Öncelikle ilk çözüm yöntemimiz şanzıman yağının değiştirilmesidir. Zamanla eskimiş olan şanzıman yağları içerisinde bulunan partiküllerin katılaşması nedeniyle kış aylarında ağırlaşmaktadır ve vites geçişlerini zorlaştırabilmektedir. Bir başka neden debriyaj merkezlerinden kaynaklı sorunlardan dolayı baskı balata sistemlerinde sorunlar yaşanmasıyla beraber vites geçişlerde zorlanmalar ortaya çıkmaktadır. Burada söylediklerimize rağmen bir çok neden daha sıralanabilir .