• DOLAR 32.389
  • EURO 34.623
  • ALTIN 2385.889
  • ...
Elektrik faturaları cep telefonuna SMS yoluyla iletilecek
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Konuyla ilgili açıklama yapan Türkerler VEPSAŞ Şirket Müdürü Murat Taş, abonelerin ilk mesajı dikkate alarak faturalarını zamanında ödemeleri ve herhangi bir cezaya maruz kalmamaları için uygulandığını bildirdi. 

VEPSAŞ binasında açıklama Taş, bölge illerinde toplam 600 bin aboneye SMS yoluyla faturalarını göndermeye başlandığını belirterek, “Van, Bitlis, Muş ve Hakkâri illerinde 600 binden fazla tüketicinin ana tedarikçisi olan ve Türkiye genelinde serbest tüketici olmaya hak kazanan tüm tüketicilere de indirimli elektrik satışı yapan Türkerler VEPSAŞ, müşteri memnuniyeti için adım adım müşteri bilgilendirme uygulamalarıyla elektrik faturalarını müşterilerine kısa mesaj (SMS) yoluyla da göndermeye başlıyor. Hayata geçirilecek olan bu uygulama sektörde en geniş şekilde uygulanan ve her aşamada otomatik olarak müşteriye bilgilendirme yapma özelliğiyle sektörde bir ilk olacak.” dedi.

Abonelerin unutkanlık ya da fatura takibi yapmama alışkanlıkları nedeniyle gecikme zammına uğramamaları ya da elektriklerinin kesilmemesi için müşteri bilgilendirme uygulamasını hayata geçirdiklerini aktaran Taş, “Bu uygulama kapsamında; öncelikle müşterimizin sayacı okunduğu anda cep telefonuna fatura miktarını ve vadesini mesaj olarak gönderiyoruz. Eğer müşterimiz ilk mesajı dikkate almaz ise fatura vadesi dolduktan 3 gün sonra ikinci bir hatırlatma mesajı gönderiyoruz. Tüm uyarılara rağmen yasal süresinde ödeme yapmayan müşterimizin elektriğini mevzuatlar gereği kestiriyor ve kesme işlemine dair mesajı da gönderiyoruz. Eğer müşterimiz ödeme yapar ise açma iş emrini ekiplerimiz yapıyor ve dağıtım şirketi elektriği açtığını bize bildirdiği anda yine mesaj ile elektriğin açıldığını müşterimize bildiriyoruz. Temennimiz müşterilerimizin ilk mesajı dikkate alarak faturalarını zamanında ödemeleri ve herhangi bir cezaya maruz kalmamaları yönündedir.” diye konuştu.

SMS yoluyla gönderilen faturaların ücretsiz olduğunu kaydeden Taş, “Müşteri Bilgi Sistemimizde (MBS) iletişim bilgileri kayıtlı olan tüm müşterilerimiz bu hizmetimizden ücretsiz olarak yararlanacaktır. MBS’ de iletişim bilgileri bulunmayan müşterilerimiz ise; 0 850 211 24 24 numaralı Çözüm Merkezimizi arayarak ya da en yakın hizmet noktamıza başvurusunu yaparak bu hizmetten faydalanabilirler.” ifadelerini kullandı. (Yılmaz Sönmez-İLKHA) 







Bu haberler de ilginizi çekebilir