• DOLAR 32.56
  • EURO 35.007
  • ALTIN 2437.989
  • ...
'Beyaz Masa' sorunların çözüm noktası oldu
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Geçen yıl Eylül ayında kurulan, ‘Beyaz Masa Birimi’, vatandaşlara 365 gün boyunca saat 08.00 ile 00.00 saatleri arasında hizmet veriyor.

Haliliye Belediyesi Beyaz Masa servisini arayan vatandaşların talepleri, personel tarafından kaydedilerek sorunun çözülmesi için ilgili birimlere iletiliyor. Yapılan çalışmaların ardından personel vatandaşlara geri dönüş yaparak, talepleriyle ilgili yapılan çalışmalar hakkında bilgi veriyor.

“Vatandaşlarımız sıkıntılarını aktarıyor”

Beyaz Masa Birimi'nin çalışmalarıyla ilgili bilgi veren Haliliye Belediye Başkan Yardımcısı Osman Uludağ, "Haliliye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğümüzün yapmış olduğu çalışmalar, belediyemizin vatandaşla olan ilişkilerinin ileri düzeyde olmasını sağlıyor. Bu çalışmaların daha verimli olabilmesi için Beyaz Masa Birimi'ni kurduk. Beyaz Masa Birimi'nin çalışma sistemi, vatandaşlarımız bölgesi ile ilgili veya Haliliye İlçesinde bulunan herhangi bir müdürlüğümüz ile ilgili sıkıntısını, '444 22 63' nolu telefonu arayarak Beyaz Masa Birimi'ne aktarıyor. Oradaki arkadaşlarımız, vatandaşlarımızın sıkıntısı ne ise sıkıntıyı, konuyu öğrenip, ilgili müdürlüklere iletiyor. Birimimiz, oradaki sıkıntıyla ilgili çalışmasını yapıyor, eksik varsa tamamlıyor,  ya  da yanlış bir şikâyet varsa, ilgili yere bildiriyor. Devamında da, vatandaşlarımıza geri dönüş sağlanıp, konuyla ilgili yapılan çalışmaları aktarıyor." dedi.

"105 günde 2 bin 713 ihbar"

Beyaz Masa Birimi'ne 105 günde 2 bin 713 ihbar geldiğinin altını çizen Başkan Yardımcı Uludağ, konuşmasının devamında şunları kaydetti:

"Beyaz Masa Birimi'ne 105 günde 2 bin 713 ihbar yapılmış. Bu ihbarların tamamına yakını çözüldü. Haliliye Belediyesi ile ilgili olmayan ihbarlar da, gerekli belediye veya Büyükşehir Belediyesi'ne aktarılarak vatandaşımıza bu konuda geri dönüş sağlanmıştır. Beyaz Masa Birimi'nin belediyemize şu faydası da var; bir konuyla ilgili aynı bölgeden defalarca şikâyet geliyor ise, biz o birimimizin, oradaki çalışanlarıyla ilgili eksik veya sıkıntı varsa, bunun düzeltilmesi için çalışıyoruz veya vatandaşımızla oradaki problemin nasıl çözüleceğini istişare edip, çözüm noktasında birlikte çalışıyoruz."

Uludağ, vatandaşların Twitter 'haliliye_bld' ile Facebook 'haliliyebld', sosyal medya hesaplarından  da  Beyaz Masa Birimi'ne ulaşabileceğini hatırlattı.   (İLKHA)

Bu haberler de ilginizi çekebilir