• DOLAR 34.446
  • EURO 36.302
  • ALTIN 2837.002
  • ...
Gaziantep'te simsarlık ve kâhyalık sona erdi
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

GAZİANTEP- Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı tarafından başlatılan çalışmalar neticesinde, Otogarda yolcu otobüsleri için simsarlık ve kâhyalık yapan kişilerin dönemi sona erdirildi. Vatandaşlar artık bilet almak için gittikleri Otogarda simsarlar tarafından rahatsız edilmeyecek.

Vatandaşın ihbarı ve taleplerini değerlendirmeye alan Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı, otogarda ses kirliğini önlemek ve müşteri kapma yarışının önüne geçmek amacıyla çalışma başlattı. Yapılan çalışmaya çok sayıda zabıta personeli ile Gaziantep Emniyet Müdürlüğü personeli katıldı. Otogar içinde lokanta, baklavacı, kebapçı, simitçi, gıda satışı yapan tüm iş yerleri de bu çalışma kapsamında denetlenerek düzen konusunda bilgilendirildi.

Vatandaşların yoğun ihbarı ve şikâyeti üzerine kapsamlı bir çalışma yaptıklarını belirten Zabıta Daire Başkanı Ömer Yalım, “Daire başkanlığımıza, otogarda simsar ve kâhya olarak adlandırılan kişilerin vatandaşları rahatsız ettikleri konusunda ciddi şikayetler gelmeye başlamıştı. Bizler de Emniyet Müdürlüğü ile ortak bir çalışma yaparak, konuyu araştırdık ve bu konuda vatandaşları rahatlatıcı bir çalışma başlattık. Otogar’da kâhya ve simsar konusu tamamen çözülmüştür. Yolcular artık rahatsız edilmeyecek ve gürültü kirliliği de ortadan kalkmış olacak.” dedi.

Gaziantep şehir otogarına her gün binlerce yerli ve yabancının yolculuk yapmak için gittiğini belirten Yalım, “Kentimizin önemli bir yüzü olan otogarda, işyerlerine yönelik rutin olarak devam eden denetimlerin yanı sıra, simsar ve kâhyalara yönelik de yeni bir çalışma yaptık. Otogarı her yönüyle Gaziantep’e yakışan bir ulaşım merkezi haline getirmek için çalışıyoruz. Kâhya ve simsarların tamamen kaldırılması, vatandaşlarımız tarafından da büyük destek gördü. Bizler de bu vesileyle sorun olan bir konuyu çözüme kavuşturmuş olduk.” diye konuştu.

Görevlerinin halkın yaşamsal alandaki tüm sorunlarına çözüm bulmak olduğunu dile getiren Yalım, bundan sonra da tüm şikâyet ve ihbarları anında değerlendirerek, kısa sürede çözüme kavuşturmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.   (İbrahim Koçyiğit-İLKHA)

Bu haberler de ilginizi çekebilir