• DOLAR 34.944
  • EURO 36.745
  • ALTIN 2979.98
  • ...

Bismihi Teâlâ
Çarpık ve çelişkili hal gına getirir. Açık deyişle söylem ve eylem tenakuzudur yaşadığımız…
Örfe, töreye, inanca dönük tutumlar takdir edilmeliyken; Doğruya, iyiye, güzele ilişkin gösterilen davranışlar kazanç görülmeliyken; Tam aksine kerih tavırlar yerilmeliyken;
Yetkili kurumların tavrı ekser çoğunluğu tatmin etmenin uzağında…

Bizde maalesef; arsız güçlü olunca haklı suçlu olurmuş!!!
Sözüm ona art düşünceli, niyeti bozuk kimseler;
kim olursa olsun, kimden olursa olsun
ne olursa olsun, nereden olursa olsun
Huzursuzluk verir, mide bulandırır!
Bir de zeytinyağı gibi üste çıkmıyorlar mı?...
O da işin cabası!

Karma eğitim karmaşık, depreşik ruh hallerine davetiye çıkardığı dünya gündemine sık sık geliyor. Ayrıntılarına girmeyeceğim.
Yüzlerce akademik makale, durum tespitleri var.
İstatistikler, karma eğitimin ‘’Eğitimde eşitlik ilkesine’’ hizmet etmediğine salık verir.
(Der Spiegel,2001)

Araştırmaların ortak bileşkesi:
-BİR: Taciz, cinsel sapıklık…
-İKİ: Davranış bozukluğu…
-ÜÇ: Dikkat ve motivasyon eksikliği…
-DÖRT: Akademik başarıda düşüklük…
gibi olumsuzluklara kapı araladığı yönünde hemfikir.
Bizdeki dar kafalılar yani öküzün altında
buzağı arayan tipler halen o eski nakaratları çalıp duruyorlar.
Hatta işi daha da ileriye götürüp karma eğitimi yetersiz görüp;
ergen gençlerin neden yan yana oturmadığına veryan ediyorlar.

Ergen kız ve ergen erkeği aynı sırada
oturtmada ısrar etme tavrı geçiştirilebilir mi?

Çok düşük kesimi hariç tutarsak bu vaziyet kabul edilebilir mi?
Sonuç olarak MEB toplumun maslahatını
önemseyen; çalışan, gayret edeni taltif etmesi gerekir.
Azgınların gazına gelmemeli…

‘’Asımın Nesli’’, ’’ Dindar Nesil’’ mahreme
dikkat etmemekle oluyorsa buyurun;
buradan yakın!..
Kalın sağlıcakla…
“Değerli öğretmen arkadaşlarımızı 22 Mart 2022 tarihi itibari ile tüm sınıflardaki oturma düzeninin değiştirilmesi ve erkek öğrenciler ile erkek, kız öğrenciler ile kız öğrencilerin denk geleceği şekilde bir düzen oluşturulması gerekmektedir. Gereğini arz
ederiz.