Muhabir: Ashabiyemin Ashabiyemin
Viranşehirliler Regaib Kandilini ihya etti
Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde vatandaşlar Regaib Kandili münasebetiyle camilere akın ederek geceyi ibadetlerle ihya etti. Mübarek üç ayların ilk kandili olan Regaib Kandili, Viranşehir ilçesinde dua ve ibadetlerle ihya edildi. Kandil münasebetiyle Kemal Veysi Tepret Camii'nde bir program düzenlendi. Üç aylar olarak bilinen kameri aylardan ilki olan Recep ayının ilk cuma gecesine denk gelen Regaib Gecesi İslam dünyasında idrak edildiği gibi Viranşehir ilçesinde de ihya edildi. Af ve merhametin bol bol dağıtıldığı gece olarak bilinen Regaib Kandili'nde ilçe halkı camilere akın ederek geceyi namaz ve dualarla ihya etti. Cami cemaati, bu mübarek gecenin zulüm altında olan, sıkıntı çeken Müslümanlara rahmet ve bir kurtuluş vesilesi olması temennisinde bulundu. Kılınan yatsı namazın ardından cami imamı ve müezzinleri tarafından mevlid-i şerif okundu. Daha sonra kılınan Tesbih namazının ardından program yapılan dua ile son buldu. (Sabri Acet-İLKHA)
Yorumlar
Çok Okunan Haberler
Tapusu olanlar dikkat! O uygulama ertelendi
Ensarullah'tan Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!
Herkesi ilgilendiriyor! Elektrik, Su ve Doğalgaz faturalarında yeni dönem başladı
HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!
Yapıcıoğlu: Dürüst tüccarın İslam'a hizmetine âlimlerin vaazı yetişememiştir
''Susa, imanın, sadakatin ve hak uğruna ödenen bedelin adıdır''