Muhabir: Ashabiyemin Ashabiyemin
Batman'da Regaib Kandili dualarla ihya edildi
Mübarek üç ayların içindeki ilk kandil gecesi olan Regaib Kandili dolayısıyla Batman İl Müftülüğü tarafından Merkez Kudret Camiinde Mevlit ve Hatim programı düzenlendi. İl Müftülüğü Korosunun Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda; Kürdçe, Türkçe mevlit ve kasideler okunup ilahiler seslendirildi, salâvatlar getirildi. Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği program, İl Müftüsü Turgut Erhan'ın yaptığı dua ile son buldu.
Yorumlar
Çok Okunan Haberler
Tapusu olanlar dikkat! O uygulama ertelendi
Ensarullah'tan Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!
Herkesi ilgilendiriyor! Elektrik, Su ve Doğalgaz faturalarında yeni dönem başladı
HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!
Yapıcıoğlu: Dürüst tüccarın İslam'a hizmetine âlimlerin vaazı yetişememiştir
''Susa, imanın, sadakatin ve hak uğruna ödenen bedelin adıdır''