Şehid M. Emin Ülkü'nün ses kaydı duygulandırdı

1992 yılında PKK'liler tarafından katledilen Şehid M. Emin Ülkü'nün yıllar sonra ortaya çıkan ses kaydı duygulandırdı. Şehidin ses kaydında İslam'ı tebliğ ettiği duyuluyor.

16.06.2021 00:22:51 / Güncel
Haberin Videosunu İzle

1972 yılında Silvan'da dünyaya gözlerini açan M. Emin Ülkü, henüz çocuk yaşta babasından Arapça ve Kur'an-ı Kerim dersleri almıştır. Genç yaşında İslami Dava ile tanışan Şehid, çok kitap okumasıyla ve belagatıyla çevresindekilerin dikkatini çekiyordu. 

Kürdistan coğrafyasındaki İslami çalışmalardan rahatsız olan din düşmanı örgütün mensupları tarafından 1992 yılında katledilen Şehid M. Emin Ülkü'nün yıllar sonra ortaya çıkan ses kaydı duygulandırdı. Şehid, yıllar çıkan ses kaydında tıpkı sevenlerinin anlattığı gibi kendine hayran bırakan belagatıyla İslam'ı tebliğ ediyor. 

İşte o ses kaydı: 

Haberin Videosunu İzle
İlgili Videolar

Yorumlar

Ramazan / 18.06.2021 04:43:33

Şehadetin mubarek olsun

Şükran Salman / 17.06.2021 00:09:56

Çok duygulandım sabahtan beri sesini dinliyorum Allahu teala şehadetini kabul etsin Allah ailesine sabır versin

Osman / 16.06.2021 20:57:40

Şehitler hayatın tohumları goncaları kabiliyetleridirler Davayı kanlarıyla ilerletenlerdir ler

Ahmet özden / 16.06.2021 17:37:51

Rabbim sehadetini kabul insllalah.....ŞEHADET ÜZERE YASAMAYAN BIR INSAN NIFAK UZERE YASAR NIFAKTA MUNAFIKLIGIN ALAMETIDIR...MALESEF ÇOĞUMUZ SEHİT OLACAKMIS GIBI BIR HAYAT YASAMIYORUZ😔.O halde nifak ça bir hayat yoneliyoruz....Rabbim ayaklarimizi sabit kilsin....eskiden bir yerde oturduk mu davadan konusrurduk...simdi .mal,araba dunyevi seyleri konusuyiruz.....

Hümeyra / 16.06.2021 10:48:03

Rabbim bizleri yollarından ayırmasın inşallah şehitlerimiz iftiharımızdır!

Akyıldırım / 16.06.2021 09:01:18

Ses kaydı çok duygulandırdı Allah şehadetini mübarek etsin inşallah 😔

Abdullah / 16.06.2021 08:16:28

Bu dava çok büyüktür en iyilerimizi feda ettik bizde feda olmaya hazırız Şüphesiz ki Allah her şeyi görendir

Medet / 16.06.2021 07:01:09

Pekçok insana ruh kattiniz

Nurullah sönmezışık / 16.06.2021 06:14:44

Rabbim mübarek şehidimizin şehadetini kabul etsin inşallah mekanı cennet olsun inşallah.Katillerinede lanet olsun inşallah.

Daş / 16.06.2021 01:00:14

Rabbim rahmet eylesin inşallah