İşgal medyasının haberine göre, Tel Aviv'de konuşan Zohar,Trump'ın İran politikasına eleştiriler yöneltti.
Zohar, "ABD'nin şu anda İran meselesine yönelik tutumu iyi değil. Kiminle muhatap olduklarını tam olarak idrak edemiyorlar. ABD, yakın gelecekte kendisini israil ile kaçınılmaz bir karşı karşıya gelme ve hesaplaşma rotasında bulacaktır. Bizim ABD'ye vereceğimiz yanıt koşulsuz bir itaat olmayacaktır." ifadeleriyle tehdit etti.
İşgalci rejimin kendi güvenlik çıkarlarına göre askeri hamle yapacağını ileri süren Zohar, "Benim görüşüme göre, bir ABD anlaşması nükleer silah sorununu çözmeyecek ve savaş insanların düşündüğünden çok daha hızlı bir şekilde geri dönecek." görüşünü savundu.
Trump, 19 Haziran'da ABD merkezli Axios haber portalına verdiği röportajda, ülkesinin işgalci rejim ile ilişkilerine dair "Trump olmasaydı, israil yerle bir olmuştu." demişti.