• DOLAR 34.647
  • EURO 36.498
  • ALTIN 2928.517
  • ...
Bakanlık 440 uzman yardımcısı alıyor... Başvuru şartları neler? İşte detaylar..
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Hazine ve Maliye Bakanlığı 440 uzman yardımcısı alacak. Son başvuru tarihi 29 ocak - 15 mart 2024

SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER

Hazine ve Maliye Bakanlığı merkez teşkilatı Malı Suçları Araştırma Kurulu Başkanlığında boş bulunan toplam "40 Hazine ve Maliye Uzman Yardımcısı" kadrosuna atama yapılmak üzere giriş sınavı yapılacaktır. Giriş sınavında başarılı olan adaylardan kontenjan sayısının en fazla yarısı kadar aday. Bakanlığın hizmet ihtiyacı ile adayın talebi çerçevesinde İstanbul ilinde görevlendirilebilecektir.

Giriş sınavı, yazılı ve sözlü olmak üzere iki aşamalı olup yazılı bölümü klasik usulle iki oturumda 02 Mart 2024 (Cumartesi) tarihinde Ankara'da gerçekleştirilecektir.

Adaylar tarafından giriş sınavının tüm aşamalarına ilişkin bilgiler (giriş sınavına başvuru, başvurunun güncellenmesi, iptali ve sonucu, yazılı sınav yeri, tarihi, puanı ve sonucu, sözlü sınav yeri, tarihi, puanı ve sonucu ile nihai sonuç vb. hususlar) Kariyer Kapısı Platformu (https://isealimkariverkapisi.cbiko.gov.tr) üzerinden takip edilebilecektir.

II-SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI

Giriş sınavına başvuracak adayların, son başvuru tarihi (26/01/2024) itibarıyla aşağıdaki genel ve özel şartları taşımaları gerekir.

a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,

b) Giriş sınavının yapıldığı yılın Ocak ayının birinci günü itibarıyla otuz beş (35) yaşını doldurmamış olmak (01/01/1989 tarih ve sonraki doğumlular başvurabilecektir),

e) Başvuruyu süresi içerisinde yapmış olmak,

ç) Tablo 1 'de belirtilen öğrenim şartına sahip olmak,

d) ÖSYM tarafından 2022 veya 2023 yıllarında yapılan Kamu Personel Seçme Sınavına (KPSS) katılmış ve Tablo l'de belirtilen puan türlerinin herhangi birinden en az 75 (yetmiş beş) puana sahip olmak,

e) Hazine ve Maliye Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavına iki defadan fazla katılmamış olmak.

IH-SINAV BAŞVURUSU

a) Başvurular, 15/01/2024 (09:00) - 26/01/2024 (18:00) tarihleri arasında e-Devlet sisteminden Hazine ve Maliye Bakanlığı - Kariyer Kapısı Kamu İşe Alım veya Kariyer Kapısı Platformu (https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr) veya e-insan platformu üzerinden giriş yapmak suretiyle, sınav başvuru ekranı kullanılarak elektronik ortamda yapılacaktır. Bunların dışında yapılan başvurular dikkate alınmayacak, şahsen, kargo veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Elektronik ortamda oluşabilecek aksaklıklar nedeniyle başvuruların son güne bırakılmaması gerekmektedir.

b) Adaylar ancak bir puan türünü kullanmak suretiyle Tablo l'de yer alan öğrenim durumlarına uyan sadece bir alan için başvuruda bulunabilecektir. Birden fazla tercihte bulunan adayların başvuruları geçersiz sayılacak, bu durumda olan adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.

c) Giriş sınavına başvuracak adayların mezuniyet bilgileri ve KPSS sonuçları, Yükseköğretim Kurulu (YÖK) ve ÖSYM web servisleri üzerinden; adli sicil, askerlik ve kimliğine dair bilgiler ise ilgili kurumların web servisleri aracılığı ile temin edileceğinden adaylardan başvuru aşamasında bu belgeler istenilmeyecek olup mezuniyet bilgilerinde hata/eksiklik olan ya da mezuniyet bilgileri gelmeyen adayların onaylı diploma örneği veya mezuniyet belgelerini pdf veya jpeg formatında sisteme yüklemeleri gerekmektedir.


ç) Yurt içindeki veya yurt dışındaki öğretim kurumlanndan mezun olup ilanda aranılan öğrenim durumuna ilişkin denklik belgesi olan adayların, diploma veya mezuniyet belgesi yerine denklik belgesini pdf ya da jpeg formatında sisteme yüklemeleri gerekmektedir.

d) Adaylar; "Adaya Ait Diğer Bilgiler Formu"nu doldurarak pdf ya da jpeg formatında

"Ek Dosya Bölümü"ne yükleyecektir.

e) Başvuru sonucunda Kariyer Kapısı Platformu üzerinde "İşleminiz başarıyla gerçekleştirilmiştir..." ibaresi görülmeyen hiçbir başvuru değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu nedenle, adaylar tarafından başvuru işlemlerinin tamamlanıp tamamlanmadığının kontrol edilmesi gerekmektedir.

f) Başvuru işleminin hatasız, eksiksiz ve bu ilanda belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından, istenilen belgelerin başvuru aşamasında sisteme yüklenmesinden aday sorumludur. Bu hususlara riayet etmeyen adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaktır.

g) Başvuru tarihinin sona ermesinden sonra adayların bilgilerinde hangi nedenle olursa olsun kesinlikle değişiklik yapılmayacaktır.

ğ) Bakanlık, sisteme yüklenen belgelerin asıllarını, başvuru ve sınavın her aşamasında adaylardan isteyebilecektir.

Bu haberler de ilginizi çekebilir