• DOLAR 34.566
  • EURO 36.063
  • ALTIN 3009.687
  • ...
Muratlı Belediyesi sözleşmeli personel alacak! KPSS şartı var mı? İşte detaylar..
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Tekirdağ ili Muratlı Belediye Başkanlığı sözleşmeli personel alımı yapacak.

BAŞVURU ÖZEL ŞARTLARI
- İlan edilen unvan için mezun olunan okul itibari ile öğrenim şartını taşımak ve bu
öğrenimle ilgili olarak 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) alım yapılacak unvanların karşısında belirtilen puan türlerinden, belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak.

-Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle
çıkarılmış olmamak.

BAŞVURU ESNASINDA ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER

Başvuru sırasında;
Sınava girmek isteyen adaylar, https://www.muratli.bel.tr adresi üzerinden elektronik ortamda indirilip, imzalanarak başvuru formuna aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir.

- Nüfus cüzdanı aslı veya Kurumumuzca onaylanmak üzere fotokopisi,

-Diploma veya Mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir),

-Yabancı Okul Mezunları için Denklik Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (aslı ibraz
edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir),


-KPSS Sonuç Belgesinin ÖSYM web sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar
çıktısı,

-Askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı,

-Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyanı,
- Son 6 ay içinde çekilmiş 2 adet fotoğraf (1 adedi forma yapıştırılacak),
- Hangi kadroya başvuracağına dair dilekçe.(Her aday şartlarını sağladığı yalnızca bir
kadroya başvuru yapabilecektir.)

Belirtilen başvuru tarihlerinde elektronik ortamda veya posta yoluyla yapılan başvurularda
fotokopisi gönderilen belgelerin aslının sınav tarihine kadar Belediyeye ibraz edilmesi
gerekmektedir. (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyece tasdik edilecektir.)

BAŞVURU YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ VE SÜRESİ

Adaylar, sözlü sınava katılabilmek için;

Adaylar, başvuru esnasında istenilen belgeleri ile birlikte 18/12/2023-21/12/2023 günü
mesai bitimine kadar (saat 08.00-12.00- 13.00-17.00 arasında) Muradiye Mahallesi 100.Yıl Caddesi No:85 T.C. Muratlı Belediye Başkanlığı Hizmet Binası İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü Muratlı/TEKİRDAĞ adresine şahsen veya iadeli taahhütlü posta yoluyla başvuru yapabileceklerdir.

Elektronik ortamda yapılan başvurular, istenilen belgeler eklenmek suretiyle, başvuru tarihleri
içerisinde Belediyenin yaziisleri@muratli.bel.tr mail adresine yapılacaktır.
Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular,
Belediyece değerlendirmeye alınmayacaktır.

Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate
alınmayacaktır

Bu haberler de ilginizi çekebilir