Materyalist eğitim sistemine son verilmeli
Eğitimdeki temel sorunların devam ettiğini vurgulayan Öğ-Der Gaziantep Şube Başkanı Cemil Çiçek, yürürlükte olan eğitim sisteminin batıl emperyalist sisteme dayandığını belirterek eğitim müfredatının İslam`ı referans alması gerektiğini söyledi.
GAZİANTEP-2013- 2014 Eğitim Öğretim yılının eğitimdeki temel sorunlarla başlayacağını belirten Şuurlu Öğretmenler Derneği (Öğ-Der) Şube Başkanı Cemil Çiçek, yürürlükte olan eğitim sisteminin materyalist bir temele dayandığını belirterek; "Bu materyalist temele dayanan eğitim sisteminin bir an önce, yeniden İslami eğitim sistemiyle yapılandırılması gerekiyor. Bu temel problem hal olmadan diğer problemleri çözebilmemiz mümkün değildir."dedi
Ders kitapları şirk eksenli düşüncelere dayalı
Şuandaki ders kitaplarıyla Müslüman çocuklara İslam inancına zıt düşünce ve inançların aşılandığını belirten Çiçek, ders kitaplarının da muhakkak yeniden gözden geçirilmesi gerektiğini belirtti. Çiçek, "Şuanda çocuklarımıza batı artığı; batı 19. Yüzyıl felsefesinin kalıntıları olan batıl ve şirk eksenli düşüncelere dayalı fikirlerle ders kitaplarımız hazırlanmıştır. Bu ders kitaplarının içeriği muhakkak değiştirilmesi gerekiyor." İfadelerini kullandı.
Okullardaki tesettür sorunun halen yasal bir çözüme kavuşmadığına dikkat çeken Çiçek, "Bu konuda çeşitli sendikalarımız bazı adımlar atmışsa da bu sorun halen çözülmüş değil. İnsanlarımız okullarında inançlarıyla meslekleri arasında sıkıştırılmış durumdadır." Sözlerine yer vererek bu durumun eğitim öğretimdeki kaliteyi de olumsuz etkilediğini belirtti. Çiçek, okullarda kılık kıyafet sorunun bir an önce yasal bir zemine oturtulması gerektiğini söyledi.
Karma eğitimin de bir an önce kalkması gerektiğini vurgulayan Çiçek, Karma eğitimin insan fıtratına aykırı olduğunu da belirterek; "Karma eğitim bir mecburiyet değildir. Bir gelişmişlik ölçüsü değildir. Hatta insan fıtratına da ters bir durum." dedi.(Şefik Mert-İLKHA)