e-Devlet'ten İŞKUR kaydı nasıl yapılır? İŞKUR kayıt belgesi nereden alınır?
İş arayan binlerce kişi İş ve İşçi Bulma Kurumuna (İŞKUR) kayıt yapmanın yollarını arıyor. Peki e-Devlet'ten İŞKUR kaydı nasıl yapılır?
İşletme sahipleri tarafından İŞKUR kayıt belgesi talep edilmektedir. İŞKUR kayıt belgesi, kişinin İŞKUR bünyesinde iş aradığı bilgisini içerir. İŞKUR kayıt belgesi ; İŞKUR müdürlükleri
İŞKUR resmi internet sitesi, E-Devlet Kapısı'ndan alınabilir. İşletmelerin belgeyi talep etmesinin nedeni işletmelerin istihdam ettikleri her sigortalı personel için 6 aylık devlet desteği bulunmaktadır.
e-DEVLET'TEN İŞKUR KAYDI / İŞKUR KAYIT BELGESİ
İŞKUR kayıt belgesi e-Devlet'ten alınabilmektedir. Bunun için;
-E-Devlet şifresi ve T.C. kimlik numarası ile sisteme giriş yapın.
-Ardından ana sayfada bulunan “Kurumlar” sekmesine tıklayın.
- Kurumlar arasından “Türkiye İş Kurumu”nu seçin
-İŞKUR sistemine üye olacağınız kısım görünecektir, bilgilerinizi girin
-İŞKUR'un sayfasında kurumun hizmetleri önünüze çıkacaktır
-Hizmetler arasından “İŞKUR Kayıt Belgesi” hizmetine tıklayın, belgeyi yazdırabilirsiniz.
-