Bakan Koca: Gümrük kaçağı telefonla bir ayda 22 bin 217 defa çağrı merkezi arandı
Sosyal medya hesabı üzerinden paylaşımda bulunan Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, gümrük kaçağı bir telefonla bir ayda 22 bin 217 defa 112 Acil Çağrı Merkezi’nin arandığını belirtti.
Sistemi meşgul eden gereksiz çağrılar ile alındığı randevuya gitmeyenlerin arasında bir benzerlik olduğunu, sağlık sisteminin kapasitesinin biraz da vatandaşa bağlı olduğuna vurgu yaptı.
Koca, “112 Acil Çağrı Merkezimiz gümrük kaçağı bir cep telefonuyla bir ayda tam 22 bin 217 defa arandı. Sizce, sistemi meşgul eden bu çağrılarla, alınan ama iptal edilmeden gidilmeyen randevular arasında az çok benzerlik var mı? Sağlık sistemimizi kapasitesi biraz da bize bağlıdır.” paylaşımında bulundu. (İLKHA)