İBB'den ortak halkla ilişkiler platformu
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, İstanbulluların sorunlarına çözüm bulabilmek için Anadolu yakası ilçe belediyeleri ile bir araya geldi.
İSTANBUL - İBB Halkla İlişkiler Müdürlüğü, "Halkla İlişkiler Buluşmaları"nın 5'incisini Bahçelievler'de yeni kurulan Çağrı Merkezi'nde gerçekleştirdi.
İBB Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Hülya Kaya'nın başkanlığında Halkla İlişkiler Müdürü Üzeyir Çakır'ın düzenlediği toplantıda Anadolu Yakası ilçe belediyelerinin Halkla İlişkiler yöneticileri bir araya geldi.
Toplantın gündemini, "İBB 153 Çağrı Merkezi Entegrasyon" projesinin oluşturduğu program kapsamında, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 48 çağrı merkezi birim ve iştirakini tek bir çatı altında ve tek bir numarada (ALO 153) birleştirmek amacıyla hazırlanan projeyi tanıtan bir sunum yapıldı. Sunumun ardından, Anadolu yakası ilçe belediyeleri ile çağrı merkezinin entegrasyonu ve koordinasyonu konusunda karşılıklı istişarede bulunuldu.
Toplantıda ayrıca, "Halkla İlişkiler Platformu" ve platformca gerçekleştirilecek kısa ve uzun vadeli projelerin paylaşılmasının önemine değinildi. İleri teknoloji uygulamalarının kullanılmasıyla gerçekleştirilen teknik altyapı ve sistem çalışmalarının devam ettiği "Çağrı Merkezi" projesinde 250 halkla ilişkiler uzmanı hizmet verecek. (Muhammed Durmaz - İLKHA)
İBB Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Daire Başkanı Hülya Kaya'nın başkanlığında Halkla İlişkiler Müdürü Üzeyir Çakır'ın düzenlediği toplantıda Anadolu Yakası ilçe belediyelerinin Halkla İlişkiler yöneticileri bir araya geldi.
Toplantın gündemini, "İBB 153 Çağrı Merkezi Entegrasyon" projesinin oluşturduğu program kapsamında, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin 48 çağrı merkezi birim ve iştirakini tek bir çatı altında ve tek bir numarada (ALO 153) birleştirmek amacıyla hazırlanan projeyi tanıtan bir sunum yapıldı. Sunumun ardından, Anadolu yakası ilçe belediyeleri ile çağrı merkezinin entegrasyonu ve koordinasyonu konusunda karşılıklı istişarede bulunuldu.
Toplantıda ayrıca, "Halkla İlişkiler Platformu" ve platformca gerçekleştirilecek kısa ve uzun vadeli projelerin paylaşılmasının önemine değinildi. İleri teknoloji uygulamalarının kullanılmasıyla gerçekleştirilen teknik altyapı ve sistem çalışmalarının devam ettiği "Çağrı Merkezi" projesinde 250 halkla ilişkiler uzmanı hizmet verecek. (Muhammed Durmaz - İLKHA)