Mahkeme, kullanılamayan internetin faturasını iptal etti
Tufanbeyli'deki evine 2018'de bir internet sağlayıcısı tarafından bağlantı yaptırıp sözleşme imzalayan Sabahat Kınık, yaklaşık 2 yıl boyunca altyapı sorunu nedeniyle internetini kullanamadı.
Kınık, kendisine her ay düzenli olarak gelen faturayı müşteri hizmetleri aracılığıyla iptal ettirdi.
İnternet sağlayıcısı firma, Kınık'a son 3 ay için ise "altyapı sorununun giderildiği" gerekçesiyle 198 lira fatura kesti.
Bu süreçte ev internetini kullanamadığını ve altyapı sorununun sürdüğünü belirten Kınık, faturanın iptal edilmesini istedi. Müşteri hizmetlerinden sonuç alamayan Kınık, konuyu yargıya taşımaya karar verdi.
Adana 2. Tüketici Mahkemesine fatura iptali istemiyle başvuran Kınık, yargılama sonucunda haklı bulundu.
Mahkeme, altyapı sorunu nedeniyle kadının son 3 ayda da hizmet alamaması gerekçesiyle faturanın iptaline hükmetti.