• DOLAR 32.455
  • EURO 34.829
  • ALTIN 2438.98
  • ...
Aşı olmayı düşünmeyenlerin oranı %23
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

Gerçekleştirilen ankette, insanlara koronavirüs kısıtlamalarının tüketim tercihlerini nasıl etkilediğiyle ilgili sorular sorulurken cevaplar tüketici davranışları hakkında önemli ipuçlarını barındırıyor.

Gerçekleştirilen ankete göre, bir önceki dönemde katılımcıların yüzde 54’ü son bir ayda pub ya da restorana giderken Kasım ayında katılımcıların yüzde 34’ü geçen ay bu mekânlara gittiğini belirtti.

Yerel seyahat tercihleri de ankete göre pandemiden ciddi etkilenenler arasında bulunuyor. İki dönem önce ankete katılanların yüzde 27’si son bir ayda seyahat ettiğini belirtirken bu oran Kasım ayında yüzde 8’e kadar gerilemiş bulunuyor.

Kasım ayında ankete katılanların yüzde 46’sı gelecek aylarda seyahat etmekten kaçınacağını belirtirken yüzde 60’ı ise önümüzdeki aylarda yemeğini dışarıdan yemektense evde yemeyi tercih edeceğini söyledi.

Katılımcıların arasında hükümetlerinin onayladığı aşıyı olacağını söyleyenlerin oranıysa Kasım ayında yüzde 61 olurken, aşılanmayı düşünmeyenlerin oranıysa yüzde 23’ü buluyor.

Fransa ve İspanya’da katılımcıların yüzde 65’i ve 64’ü önümüzdeki 6 ay içerisinde ekonomik durumun daha da kötüleşmesini beklerken İngiltere’de bu oran yüzde 61 olarak ölçülüyor.

(Blomberg HT)

 

 

Bu haberler de ilginizi çekebilir