• DOLAR 7.83
  • EURO 9.457
  • ALTIN 455.958
  • ...
YouTube, sesli reklamlar üzerinde çalışıyor

Dünyanın en popüler video paylaşım ağı YouTube, Google'ın aldığı yeni bir kararla son günlerde eleştirilerin odağı haline geldi.

Reklam gelirlerini artırmak için pek çok proje üzerinde çalışan YouTube, çareyi platforma Spotify'ı andıran sesli reklamlar getirmekte buldu.

YouTube, yaptığı resmi açıklamada sesli reklamlar özelliğinin daha geniş bir kullanıcı kitlesi için yayınlanacağını duyurdu.

VİDEOLARDA SESLİ REKLAM DÖNEMİ
Henüz beta aşamada olan özellik kullanıma girdiğinde YouTube  kullanıcıları, Spotify'ın ücretsiz sürümündekine benzer sesli reklamlar ile karşılaşacaklar.

Söz konusu reklamlar hem podcast hem de video yayınlarında yer alacak. Sesli reklamların 15 saniye uzunluğunda olması bekleniyor.

TEPKİ TOPLADI
YouTube'un reklam sayısını artırması ve kullanıcıları ücretli abonelik servisini almaya yönlendirmesi, oldukça tepki çekti.

Markanız bizimle şehrin markası olsun
ŞEHİR MARKALARI
Reklam İletişim 0212 562 60 06

Bu haberler de ilginizi çekebilir