Belediyede Halkla İlişkiler Yeniden Düzenlendi
Adana Büyükşehir Belediyesi`nde yeniden düzenlenen Halkla İlişkiler Birimi, vatandaş çayını kahvesini içerken, sorununu çözüp, şikâyetleri ilgili birimlere ulaştırmayı hedefliyor.
ADANA - Büyükşehir Belediyesi`nde yeniden düzenlenen Halkla İlişkiler Birimi, vatandaş çayını kahvesini içerken, sorununu çözüp, şikayetleri ilgili birimlere ulaştırmayı hedefliyor.
Adanalıların sorunlarını en kısa sürede çözüp, talepleri karşılayacak ve sorulara yanıt üretecek şekilde yeniden düzenlenen Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Biriminde her biri konusunda uzman 14 personel görev yapıyor.
Uzman personel vatandaşın sorunlarını ve taleplerini alınan sıra numarasına göre hızlı bir şekilde işleme koyuyor. İşlemler yapılırken bir başka görevli de vatandaşlara çay ve kahve ikram ediyor.
Alo 153 büyükşehir hattı
Öte yandan herhangi bir nedenden dolayı Büyükşehir Belediyesi`ne gelemeyen vatandaşlar da sorunlarını "Alo 153 Büyükşehir" hattını arayarak çözebiliyor.
Öte yandan herhangi bir nedenden dolayı Büyükşehir Belediyesi`ne gelemeyen vatandaşlar da sorunlarını "Alo 153 Büyükşehir" hattını arayarak çözebiliyor.
Büyükşehir Belediyesi ile herhangi bir işi ya da işlemi olan vatandaşlar Alo 153 hattını arayarak, sorularına yanıt alıyor, taleplerini iletebiliyor.
Yeni düzenlenen Halkla İlişkiler biriminde günde 400 civarında işlem yapıldığını anlatan Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zihni Aldırmaz, "Buradaki personelimiz diğer birimlerle koordineli bir şekilde çalışarak, vatandaşların sorunlarına kolayca çözüm üretiyor. Vatandaşımız da hem zamandan kazanıyor hem de yorulmadan işlemleri yapılıyor. Bütün hemşerilerimizi Halkla İlişkiler birimimize çay içmeye bekliyoruz" dedi. (Ayhan Kaya - İLKHA)