Yine Aynı Firma, Yine Aynı Rezalet
Kamil Koç firması yine bir hoşgörüsüzlüğe imza attı. Yolcularına söz verdiği vakitlerde mola vermeyen firmanın, namaz için duraklama isteyen yolcusunu yolun ortasında bırakıp gittiği iddia edildi.
Yolun ortasından yolcu alıyorlar
Gemlik`te yolcu almak için duran Bartın otobüsünün görevlisi, Karaarslan`ın "abdestim var, hemen kılayım burada namazımı" talebi üzerine, Yalova`da mola verileceğini söyledi. Yalova`ya gelindiğinde mola vermeyen şirket, terminalde durmayarak şehrin çıkışında, "yolun ortasından" yolcu aldı. "Yoldan yolcu almak" konusunda prensip sıkıntısı olmayan firma, Karaarslan`a "prensipleri gereği namaz için duramayacaklarını" söyledi.
"Mola yok, bileti ver"
Yola devam eden otobüs, Karamürsel`in girişinde bir yerel otobüs durağında durdu. Karaarslan otobüsten inmeye karar verdi. 74 BS 530 plakalı araçtan inebilmek için, biletini otobüs görevlilerine teslim etmesi gerektiği söylenen Karaarslan, namazı geçmek üzere olduğu için tartışmadan biletini verdi ve otobüsten indi. Otobüs yolcuyu bırakıp gitti.
Bir ziyaret için gittiği Bursa`dan, Bartın`a geçmek isteyen Ahmet Karaarslan, başka bir Bartın otobüsü bulamayınca İstanbul`a döndü ve firmaya olayla ilgili şikayette bulundu. "Biz sizi arayacağız" diyen firmadan Karaarslan`a herhangi bir geri dönüş olmadı.
Bu ilk olay değil
Geçen yılın Ağustos ayında da benzer bir skandala imza atan Kamil Koç firmasına tepkiler büyüyor. Yolcularına vaad ettiklerini gerçekleştirmeyi prensip edinmek yerine, ibadet özgürlüğüne aykırı prensipler benimseyen firma, Haber7`nin konu hakkında bilgilendirilme talebine rağmen henüz bir açıklama yapmadı.
Haber7