• DOLAR 32.579
  • EURO 35.01
  • ALTIN 2460.243
  • ...

BURSA- Perakende sektörünün Türkiye`deki önemli temsilcilerinden Türkiye Perakendeciler Federasyonu (TPF), perakende sektörünün geleceğini aydınlatacak Market Ekipmanları ve Teknolojileri Konferansı`nın ilkini Perakendeciler Derneği (PERDER) Bursa Şubesi öncülüğünde Bursa`da gerçekleştirdi.

 

Türkiye Perakendeciler Federasyonu, Türkiye genelinde başlattığı Market Ekipmanları ve Teknolojileri Konferanslarının birincisini PERDER Bursa Şubesi işbirliği ile Bursa Hilton Hotel`de gerçekleştirdi. Türkiye genelinde yapılmaya başlanan konferanslar dizisinin ilk ayağını Bursalı sektör temsilcileriyle buluşturan PERDER Bursa Şubesi Başkanı Haşim Kılıç, organize edilen konferans ile sektörün ve dünyanın değişen pazarlama trendlerini Bursalı perakendecilerle buluşturmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.

 

Perakendecilikte önceliğin her zaman insan odaklı müşteri memnuniyetine dayanan hizmet olması gerektiğine dikkat çeken Kılıç, \"Gelişen teknolojiler ve trendlerin yanında, sektörümüzde her zaman müşteri memnuniyeti de baki kalacaktır. PERDER Bursa Şubesi olarak yenilikçi, insan odaklı teknolojik değişimlerde ve trendlerde hızlı adapte olabilme adına bu konferansın üye iş yerlerimize adeta bir yol haritası olacağına inanıyoruz\" dedi.

 

`Kervandan Mobil Perakendeciliğe`
Geçmişte kervanlarla yapılan ticaretin günümüzde artık e-ticaret ile mobil perakendeciliğe kaydığını belirten Kılıç, \"Mobil ticarete ayak uydurmak için uluslararası büyük market zincirleri kendi kurumlarına bağlı küçük marketlerle mahalle aralarına girdi. Web ve mobil uygulamalarıyla tüketicinin verdiği siparişleri markete gitmeden evlerine ulaştırdıkları sistemler gelişiyor. Biz yerel perakendeciler de uluslararası marketlerin mobil perakendecilikte tehdit oluşturmaması için bu değişime mutlaka ayak uydurmalıyız\" diye konuştu. Hayatın hızlanmasıyla müşterilerin taleplerine hızlı cevap verilmesinin de istendiğine dikkat çeken Kılıç, \"Yeni nesil tüketicilerin alacağı ürünü irdeleyen, ürünle alakalı tüm bilgiyi edinmiş bilinçli bir müşteri tipinin yanı sıra çevreci ürünlere de önem veriyor. Yerel üreticiler bu gibi hususlara dikkat ederek ürünlerini geliştirirken perakendeciler de yeni nesil müşterileri kazanmak adına hizmet kalitelerini arttırmalıdır\" şeklinde konuştu.(Zeki Aras-İLKHA)