Markalaşmada reklam önemli
ATO Başkanı Baran, markalaşma sürecinde tanınırlığın sağlanması açısından reklam faaliyetlerinin önemli olduğunu söyledi.
EKONOMİ SERVİSİ
Ankara Ticaret Odası(ATO) Yönetim Kurulu Başkanı Gürsel Baran 13 No'lu Reklam ve Görsel İletişim Faaliyetleri Meslek Komitesi ile Ankara Reklamcılar Derneği (ARD) üyelerinin, ortaklaşa gerçekleştirdikleri toplantıya katıldı.
"Markalaşma süreci ile reklamcılık sektörünün ilişkisinin" ele alındığı toplantının açılışında konuşan Baran, markalaşma sürecinde tanınırlığın sağlanması açısından reklam faaliyetlerinin önemli olduğunu söyledi.
Baran, "Marka oluşturma süreci zor, uzun ve maliyetli bir süreç. Bu süreci başarıyla geçerek marka oluşturmak hem ekonomi hem de ülke ekonomisi için paha biçilmez bir kıymete sahip. Bu süreçte reklam çok önemli.
Reklamcılık sektörü markanın tanınırlığının sağlanması için kamuoyunu yönlendirmede çok etkin" dedi. Baran, sektörün öneminin iş dünyası açısından yeterince anlaşılamamış olduğunu kaydetti.
Marka üretimi yapan ülkelerin kalkınma seviyelerinin yükseldiğine dikkat çeken Baran, "Türkiye'nin kalkınma hızının ve ticaretinin artması için ulusal ve uluslararası arenada tanınan Türk markalarının sayısını artırmalıyız" diye konuştu.