Kuveyt Türk XTM şubelerinde işaret dili ile finansman hizmet
Kuveyt Türk, ATM ve şube hizmetlerini bir arada sunabilen XTM’lerin video görüşme özelliği sayesinde, müşterisi olsun olmasın tüm işitme engellilere işaret dilinde finans hizmeti veriyor.
EKONOMİ SERVİSİ
Kuveyt Türk, ATM’nin pratikliği ile şubelerin zengin hizmetlerini bir arada sunan XTM’leri, AR-GE merkezlerinde bir ilke imza atarak 2013 yılında geliştirdi. XTM’lerin müşterilerle görüntülü iletişim kurabilme özelliğini işitme engelliler için pozitif bir değere dönüştüren Kuveyt Türk, işitme engellilerin finans işlemlerini tek tuşa basarak yapabilmesine imkân sağlıyor.
Kuveyt Türk’ün müşterisi olsun veya olmasın bir işitme engelli, XTM bulunan şubelerden görüntülü olarak çağrı merkezine bağlandığında karşısına işaret dilini bilen bir uzman çıkıyor. İşitme engelliler, Kuveyt Türk’te bir hesabı yoksa kısa sürede hesabını açabiliyor.
Müşteriler para transferinden kıymetli maden alım satımına kadar pek çok işlemini kolayca gerçekleştirebiliyor. Bu sayede Türkiye’de sayıları 3 milyonu aşan işitme engellilerin hayatı oldukça kolaylaşıyor.