• DOLAR 34.55
  • EURO 36.015
  • ALTIN 3005.461
  • ...
Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayınız

2019 yılındaki ikinci fuarı olan “Istanbul Jewelry Show” CNR Expo Fuar Merkezi’nde 49’uncu kez kapılarını açtı. 2019 yılında 6 milyar USD ihracat hedefi olan Türkiye mücevher sektörünün hedefine ulaşması için en uygun platformu sağlayan Istanbul Jewelry Show, 120’den fazla ülkeden 19 bin mücevher alıcısını 800’ün üzerinde yerli, yabancı firma ve marka ile bir araya getiriyor.  Fuarda aynı zamanda ASEAN Gems & Jewellery Association Conference için 50’ye yakın ülkeden İstanbul’a gelen mücevher sektörü birlik başkanları ve alıcılar da ağırlanıyor.

34 yıldır düzenlenen Istanbul Jewelry Show Mart ve Ekim fuarları, dünyanın en büyük fuar organizasyon şirketi olan Informa Markets tarafından organize ediliyor. Yeni salon planı ile ziyaretçilerin fuar deneyimini olumlu yönde artıran fuarda; altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine - ekipman ve yan sanayi, kasa, yazılım, lojistik ile aydınlatma ürün gruplarının bulunduğu 800’ün üzerinde yerli ve yabancı mücevher firma ve markası yer alıyor.

Fuar, her geçen yıl büyüyerek Türkiye Ekonomisi’ne daha çok fayda sağlarken, tüm dünyadan gelen katılımcı ve ziyaretçisiyle Türkiye markalarının uluslararası arenada boy gösterebilmesine olanak sağlıyor. Avrupa ve Ortadoğu’nun en büyük franchising fuara her yıl 300 den fazla marka katılıyor. Franchise veren markalara ürün ve hizmet tedariki sağlayan markalar da "Tedarikçi özel bölümünde” standları ile yer alıyor. Tedarikçiler, fuarda artık ziyaretçi olarak değil, franchise veren firmalar ile aynı platformda katılımcı olarak yer alarak 4 gün boyunca firmalar tedarikçilerini, tedarikçiler de müşterilerini aynı ortamda görebiliyor.
Aynı yerde iki fuar birden açıldı

“Uluslararası Mücevher Fuarı” nın yanı sıra aynı mekânda “Bayim Olur Musun?” fuarı da kapılarını açtı.

Her yıl yurtdışı katılımların yoğun yaşandığı fuarda, Türkiye’nin dört bir yanından bayilik ve franchise almak isteyen girişimciler fuarı ziyaret ediyor. Özellikle Anadolu’da yapılan çalışmalarla ulusal platformda da markalaşma yönünde önemli adımlar atılıyor. 

Tüm sektörleri franchise çatısı altında toplayan fuar, Ortadoğu, Balkanlar, ABD, Avrupa Birliği ve Türki Cumhuriyetlerinden gelen yatırımcıları da Türkiye markalarıyla buluşturuyor. Her yıl değişik sektörler, gösterdikleri değişik faaliyetlerle ön plana çıkarak girişimcilerin ilgisini çekiyor.

Fuarın lokomotifini oluşturan ; gıda, gayrimenkul, spor, kuru temizleme, cafe-tatlı-pasta, kozmetik, takı-aksesuar, tekstil-hazır giyim, eğitim, enerji, mobilya, züccaciye, yazılım- bilişim teknolojileri, Telekom, kişisel bakım, mağazacılık, , hizmet ve otomotiv … Fuar’ın en büyük özelliği ve diğer fuarlardan ayrıştığı nokta, başarısının ölçülebilir olmasıdır. Katılımcı markaların fuarda yaptıkları ön anlaşmalar, yıllık franchise hedeflerinin oluşmasını sağlamaktadır.

10 Ekim tarihinde kapılarını açan “Istanbul Jewelry Show” ve “Bayim Olur Musun?” fuarları 13 Ekim tarihinde sona erecek. (Nizamettin Aşkın- İLKHA)

Haberin Videosunu İzlemek İçin Tıklayınız