Esnaf: `Banka Mağduruyum`
Batmanlı Esnaf Çetin Kurtbaş, hesabı olduğu bankanın Batman şubesinde ve kendi bilgisi dışında kredi kartı hesabından 8 defa para çekildiğini ileri sürerek girişimleri sonucu bankanın parasını verdiğini ancak eksik ve kesintili verdiğini ve mağdur olduğunu kaydetti.
BATMAN - Bir bankanın Batman şubesinde hesabı olduğunu ve bilgisi dışında kredi kartı hesabından para çekildiğini savunan Esnaf Çetin Kurtbaş, bir sigorta şirketi tarafından 27.08.2012 günü 8 dakika içinde 8 defa 489,99 TL internet üzerinden para çekildiğini ifade etti.
Kurtbaş, ilk çekimde telefona mesaj gelmesi ile banka genel merkezi ile müşteri hizmetlerinde Kemal Bey ile görüşüp durumu söylemesine rağmen iptal edinceye kadar 8 defa toplam 3919,92 TL para çekildiğini söyledi.
Kurtbaş, ertesi gün şubeye gittiğini ve hesabından para çekildiği belgeyi alıp savcılığa suç duyurusunda bulunduğunu kaydetti.
Girişimleri sonucu 07 ve 08.11.2012 tarihinde hesabına 3839,52 TL parasının yatırıldığını belirten Kurtbaş, "Hesabıma 80,4 TL eksik yatırıldı. Ayrıca banka tarafından 8 işlem için 46 TL `hesap işletim ücreti` adı altında para kesildi. Banka şubesine ve Genel Müdürlüğe mağduriyetimi ilettim ancak, sorunu inceleyip ve tekrar döneceklerini söylediler. Ben bir esnaf olarak mağdurum. Savcılık soruşturması devam ediyor" dedi.
Esnaf Çetin Kurtbaş`ın mağdur bankadan aldığı belgeler ve mağduriyetini söylemesi üzerine görüştüğümüz banka yetkilisi, "Böylesi durumlarda banka olarak 45 günlük bir incelemede bulunuyoruz. Çetin Kurtbaş bu 45 günlük incelemeyi beklemeyip size başvurmuş. Yapılan inceleme sonucu mağduriyeti giderilip hesabından kesilen para tekrar iade edilmiştir" şeklinde konuştu. (M.Enes İmir - İLKHA)