10. kez Türkiye`nin en değerli telekomünikasyon markası seçildi
Türk Telekom, uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance tarafından her yıl gerçekleştirilen Telecoms 300` araştırmasında, onuncu kez Türkiye`nin en değerli telekomünikasyon markası seçildi.
TEKNOLOJİ SERVİSİ
Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance`in dünyanın en değerli 300 telekomünikasyon markasını seçtiği ‘Telecoms 300` listesinde, Türk Telekom, 10. kez üst üste Türkiye`nin ‘En Değerli Telekomünikasyon Markası` olarak seçildi.
Konuya ilişkin, Türk Telekom CEO`su Dr. Paul Doany şu açıklamalarda bulundu:
“ 2017, Türk Telekom için bir anlamda 2016 yılında başlattığımız tek marka stratejimizin faydalarından yararlanmaya başladığımız ve üzerine 3 ana odak alanı eklediğimiz bir ‘yükseliş` yılıydı. Bu üç odak alanı Türkiye`yi geleceğe bağlamak amacıyla inşa ettiğimiz stratejimiz temelinde operasyonel mükemmellik, Empati Programı (müşteri deneyimini mükemmele taşıma yolculuğu) ve dünyaya yerli ve milli teknolojiler ihraç etme olarak özetlenebilir.
Bu sayede Türk Telekom, 2017`de bir önceki yıla kıyasla %12,6`lık büyüme, 2,8 milyon net abone kazanımı ve yine bir önceki yıla göre %18,0`lik FAVÖK artışı kaydetti ve 2008`deki halka arzdan bu yana rekor düzeyde artışa imza attı. Başarılı finansal ve operasyonel performansımızın, uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından da tanınması son derece sevindirici. Bu kapsamda, Haziran 2017`de Türk Telekom`u sekizinci kez Türkiye`nin en değerli markası olarak ödüllendiren Brand Finance, Şubat 2018`de açıkladığı “Telecoms 300” listesinde de Türk Telekom`u 10 yıldır Türkiye`nin “En Değerli Telekomünikasyon Markası” olarak tescilledi.
Türk Telekom olarak, müşterilerimiz, çalışanlarımız ve ülkemiz için yeni değer alanları bulmak ve Türkiye`yi geleceğe bağlamak için durmaksızın çalışmaya devam edeceğiz.”