• DOLAR 34.447
  • EURO 36.303
  • ALTIN 2837.002
  • ...
ÇÜ telefon santrali yılda 730 bin çağrıyı cevaplıyor
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

ADANA - Birçok ilçeden daha büyük kampüse sahip olan 20 bin dekarlık alanda eğitim öğretim faaliyetlerini sürdüren ve bin 200 yataklı bölge hastanesi ile de hizmet vere Çukurova Üniversitesinin (ÇÜ) telefon santrali, 96 sabit hat ve 2 bine yakın dahili numarayla, Üniversite ile dünya arasındaki iletişimi sağlıyor. 24 saat esasına göre her an telefonun başında olan santral şube müdürlüğü operatörleri yılda 730 binin üzerinde çağrı cevaplıyor.

“Hasta yakınlarına daha iyi hizmet vermek için çalışıyoruz”
Çukurova Üniversitesi Telefon Santrali Müdürü Hacer Tekelioğlu, günde yaklaşık 2 bin çağrıyı cevaplandırdıklarını belirterek, adeta bir Telekom şubesi gibi çalıştıklarını söyledi. Tekelioğlu, “96 sabit hatla hizmet veriyoruz. 2 bine yakın da dâhili numaramız var. Her gün dışarıdan arayan hasta, hasta yakınlarına, üniversiteyi arayan bin 500 ile 2 bin kişiye hizmet vermekteyiz. Arayan hasta yakınlarına daha çabuk ve sağlıklı hizmet verebilmek adına, hastane aramalarını yöneten ayrı bir ekip görevlendirdik.” şeklinde konuştu.

“En fazla arama yapılan birim Balcalı acil servis”
Yıllık 730 bin çağrı cevapladıklarını anlatan Tekelioğlu, en çok görüşmelerin ise Balcalı Hastanesi’nden gerçekleştiğini ifade ederek, “İstatistiklerimize göre resmi görüşmeler genellikle Balcalı Hastanesi Acil Servisi’nden oluyor. Özellikle gece ve hafta sonu görüşmeleri bu birimde daha yoğun gerçekleşiyor.” dedi.

“Santralde öğrenciler de istihdam ediliyor”
Çukurova Üniversitesi Telefon Santrali’nde, öğrencilerin de istihdam edildiğini belirten Santral Müdürü Tekelioğlu, yabancı dil konusunda öğrencilerden destek aldıklarını söyledi. (İLKHA)

Bu haberler de ilginizi çekebilir