Çağrı merkezi vatandaşlara 24 saat hizmet verecek
Gaziantep Büyükşehir Belediyesinin uygulamaya koyduğu Alo 153 Çağrı Merkezinin haftanın 7 günü 24 saat hizmet vereceği bildirildi.
GAZİANTEP - Gaziantep Büyükşehir Belediyesinin başlattığı Alo 153 Çağrı Merkezi ile vatandaşlar, 7 gün 24 saat sorun, görüş ve taleplerini iletebilecek. Çalışanların yüzde 25’inin engelli olacağını belirten Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, vatandaşların bu hattı arayarak talep, şikâyet ve önerilerini iletebileceklerini söyledi.
Alo 153 hattı nasıl hizmet verecek?
Konu ile ilgili Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamada şu bilgilere yer verildi: “Alo 153 çağrı merkezi hattı ile birlikte Gaziantepliler her türlü sorunlarını anında iletip, çözüm bulabilecek. Asfalttan alt yapıya, kanalizasyondan içme suyuna, toplu taşıma araçlarından fırın denetimine, yol ve kaldırımdan park bahçelerden mezarlık ve cenaze defin işlemleri ve belediyemizi ilgilendiren diğer bütün sosyal ve kültürel hizmetlere kadar birçok talep, şikâyet ve önerilerini “ALO 153 Çağrı Merkezi” hattını arayarak iletilebilecekler. Bu hatta çalışanlar da sorunları hemen ilgili birimlere aktararak, mümkün olduğu en kısa zamanda sonuçlandırılıp vatandaşlarımıza geri dönüş sağlanması hedeflenmektedir.” (İbrahim Koçyiğit-İLKHA)