• DOLAR 34.447
  • EURO 36.303
  • ALTIN 2837.002
  • ...
"Sesini yükseltene hizmet vermiyoruz" iddiasına cevap
Google News'te Doğruhaber'e abone olun. 

BİNGÖL- Bingöl’ün Adaklı ilçesi Afet Konutları Mahallesi Muhtarı Tuncay Direk’in, “Sesini yükseltene hizmet vermiyoruz” iddiasına cevap veren Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, azarlamanın söz konusu olmadığını belirterek:  “Aksine ‘Hizmette önceliklerimizi, sesi yüksek çıkana göre değil, ihtiyaca göre belirliyoruz’ ifadesini kullandım” dedi.

Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, Bingöl’ün Adaklı ilçesinde bulunan 170 Afet Konutunda yaşanan susuzluk ve Mahalle Muhtarı Tuncay Direk’in azar iddialarına yönelik yazılı basın açıklaması yaptı.

Bakan yılmaz açıklamasında Adaklı Ziyaret Tepesi Afet Konutları Mahallesi konutlarının içme suyunun 2009 yılında yatırım programına alındığını, ancak su kaynağının bulunduğu bölgenin İller Bankasınca projelendirilmesine rağmen Güngörsün Mahallesinin ihtilafları nedeniyle bir türlü ihalesi yapılamadığını ifade etti.

Yılmaz daha sonra, “Bu nedenle içme suyu sondaj kuyusu açıldığını ve ENH nakil hattının tamamlanarak hizmete sunulduğunu” söyledi.

Bakan Yılmaz, ayrıca, “2013 yılı yatırım programı kapsamında söz konusu afet konutlarının ada içi yol ve istinat duvarları için 390 bin TL ödenek harcandığını, bu süreçte Adaklı Belediyesi tarafından su kaynağının bulunduğu bölgenin kamulaştırma işlemlerinin büyük zorluklarla aşılarak İller Bankası Elazığ Bölge Müdürlüğü tarafından işin projesinin onaylandığını, Adaklı Ziyaret Tepesi afet konutları mahallesi içme suyu işinin İller Bankası Genel Müdürlüğünde ihale aşamasında olduğunu”  belirtti.

Yıllardan beri ihmal edilmiş Adaklı’ya hizmet götürme yarışında birinci olduklarını ifade eden Bakan Yılmaz, vatandaşı yanıltıcı ifadelerde bulunmaktan kaçınmak gerektiğinin altını çizerek, Adaklı Afet Konutları Mahallesi muhtarının yapmış olduğu gerçeği tam olarak yansıtmayan açıklamalarından duymuş olduğu üzüntüyü ifade etti.

Muhtara cevap:

Adaklı ilçesini ziyareti sırasında, Adaklı Afet Konutları Mahallesi Muhtarının sesini yükselterek konuşmasına rağmen kendisini samimiyetle dinlediğini, kendisini azarlama gibi bir şeyin söz konusu olmadığını ifade eden Bakan Yılmaz, “Sesini yükseltene hizmet vermiyoruz”  gibi bir açıklamada bulunmadığını, aksine “Hizmette önceliklerimizi, sesi yüksek çıkana göre değil, ihtiyaca göre belirliyoruz.” şeklinde ifadede bulunduğunu ifade etti.

Bakan Yılmaz açıklamasında ayrıca: “Bundan önce yaptığımız gibi bundan sonrada bütün köylerimize ve mahallelerimize, önceliklerine göre bu mahallemize de hizmet etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.(Nihat Kanat-İLKHA)

Bu haberler de ilginizi çekebilir