Aydın Belediye Başkanlığı bünyesinde, 2024 KPSS puan sıralamasına göre 10 memur alımı gerçekleştirecek. Peki, başvuru şartları neler? Başvurular hangi tarihler arasında yapılacak? Aydın Belediye 10 memur alımıyla ilgili detaylar…
AYDIN BELEDİYESİ 10 MEMUR ALIMI
BAŞVURU YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ VE SÜRESİ:
Adaylar, sözlü ve uygulamalı sınava katılabilmek için;
a) 07/04/2025 tarihinden 11/04/2025 tarihi mesai bitimine kadar, yukarıda sayılan belgeler ile
birlikte, sağlık personeli gözetiminde boy ve kilo ölçümünü yapmak üzere Aydın Büyükşehir
Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı Ata Mah. Jandarma Cad. No: 18 Efeler / AYDIN
adresindeki Eğitim Salonundaki evrak teslim birimine şahsen müracaat ederek başvuru sürecini
tamamlayacaklardır.
b) Başvurular şahsen yapılacaktır. Posta veya diğer şekillerde yapılan başvurular kabul
edilmeyecektir.
c) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular,
Belediyemizce değerlendirmeye alınmayacaktır.
AYDIN BELEDİYESİ 10 MEMUR ALIMI GENEL ŞARTLARI
İlan edilen boş itfaiye eri kadrolarına atanmak için başvuracak adayların, 657 sayılı Devlet
Memurları Kanununun 40 ıncı maddesi ile 48 inci maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde belirtilen
aşağıdaki şartlara sahip olmaları gerekmektedir;
a) Türk vatandaşı olmak,
b) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
c) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen
bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile
devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar,
zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas,
ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı
değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
d) Erkek adaylar için askerlik durumu itibariyle; askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik
çağına gelmemiş bulunmak ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini
yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,
e) Görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı veya bedensel engeli bulunmamak,
f) İlan edilen kadrolar için aranan diğer başvuru şartlarını taşımak.
AYDIN BELEDİYESİ 10 MEMUR ALIMI ÖZEL ŞARTLARI
a) İlan edilen kadrolar için, mezun olunan okul itibarıyla öğrenim şartını taşımak ve bu öğrenimle
ilgili olarak 2024 yılı Kamu Personel Seçme Sınavından (KPSS) alım yapılacak kadroların
karsısındaki puan türünden, belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak,
2 / 4
b) 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesinin (A) fıkrasında belirtilen genel şartların yanı sıra
Belediye İtfaiye Yönetmeliğinin 15/A maddesindeki özel şartlara göre, itfaiye eri kadrolarına
başvuru yapılabilmesi için; tartılma ve ölçülme aç karnına, soyunuk ve çıplak ayakla olmak
kaydıyla erkeklerde en az 1.67 metre, kadınlarda en az 1.60 metre boyunda olmak ve boyun 1
metreden fazla olan kısmı ile kilosu arasında (+,-) 10 kg"dan fazla fark olmamak (Boy ve kilo
tespitleri Belediyemizce başvuru sırasında yapılacaktır),
c) Sınavın yapıldığı tarihte 30 yaşını doldurmamış olmak,
d) Sağlık açısından kapalı mekân, dar alan ve yükseklik gibi fobisi olmamak kaydıyla itfaiye
teşkilatının çalışma şartlarına uygun olmak,
e) 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu hükümlerince verilen ve tablonun
nitelik kısmında belirtilen en az (C) sınıfı sürücü belgesine sahip olmak,
f) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle
çıkarılmış olmamak.
AYDIN BELEDİYESİ 10 MEMUR ALIMI BAŞVURU ESNASINDA ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER
Başvuru sırasında;
Sınava girmek isteyen adaylar başvuru formunu Belediyemizin https://www.aydin.bel.tr adresi
üzerinden temin edecektir. Elektronik ortamda dolduracakları başvuru formunun çıktısını alıp
imzalayarak, başvuru formuna aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir.
a) T.C. Kimlik kartının aslı veya Kurumumuzca onaylanmak üzere fotokopisi ya da barkodlu/
karekodlu geçici kimlik belgesi.
b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği ya da e-devlet üzerinden
alınmış barkotlu mezuniyet belgesi (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik
edilebilir).
c) Yabancı Okul Mezunları için Denklik Belgesinin aslı veya noter onaylı örneği (Aslı ibraz
edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir).
d) Sürücü belgesinin aslı veya noter onaylı örneği veya barkodlu / karekodlu geçici sürücü belgesi
(Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir).
e) KPSS Sonuç Belgesinin ÖSYM sitesinden alınan doğrulama kodlu bilgisayar çıktısı.
f) 2 adet biyometrik fotoğraf (1 adedi başvuru formuna yapıştırılacaktır.)
g) Hangi kadroya başvuracağına dair dilekçe.
İLAN EDİLEN UNVANLARA AİT BİLGİLER

FURKAN ASLAN



