SGK hattı ilk kez Konya'da hizmete girdi
Türkiye'de ilk kez Konya'da hizmete giren 444 5 SGK Danışma ve Rehberlik hattı Sosyal Güvenlik Kurumu Konya İl Müdürlüğü binasında düzenlenen bir törenle hizmete girdi.
KONYA - "4445 745 Konya SGK Danışma ve Rehberlik Hattı" hizmetinin açılış törenine Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakan Yardımcısı Halil Etyemez, Konya Valisi Muammer Erol, Konya Milletvekili Cem Zorlu, AK Parti Konya İl Başkan Yardımcıları Bestami İnan, Mustafa Dündar, Türk Telekom İl Müdürü Tevfik Fikret Karaman ve Konya protokolünün katılımıyla gerçekleştirildi.
Sosyal ve Çalışma Bakan Yardımcısı Halil Etyemez ise, "Yurdun dört bir tarafında hizmeti vatandaşlarımızın ayağına götürmek için gece gündüz çalışıyoruz. Vatandaşımızın beklentilerinin de üzerinde bir hizmet anlayışı benimsiyor hizmetlerimizin odağına vatandaş memnuniyetini alıyoruz. Bugün burada vatandaşlarımıza sunduğumuz sayısız hizmetlere bir yenisini daha eklemenin haklı gururunu yaşıyoruz. Hizmete sunduğumuz bu hizmet hattı ile artık Konyalı kardeşlerimiz sosyal güvenlik ile ilgili birçok konuda bilgi alabileceklerdir. İlk kez Konya da uygulama geçen bu hizmetinin hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum." ifadelerini kullandı.
Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Cem Dinç, "444 5 745 Konya Sosyal Güvenlik Bilgi hattımız ile vatandaşlarımıza bir adım daha yaklaşmayı hedefledik. Hizmete geçen bu iletişim hattı, Konyalı hemşerilerimizin Sosyal Güvenlik il Müdürlüğümüz ve Merkez Müdürlüklerimizin hizmet binalarına kadar gelmeden sadece bir telefon ile İş göremezlik ödeneği (Rapor parası), Sağlık hizmeti müstahaklık sorgulaması, Askerlik, Yurtdışı ve doğum borçlanması bilgilendirmesi, 4/B (Bağ-kur) ve GSSS borç sorgulaması, Sağlık ödemeleri, Maluliyet işlemleri ve Evrak takip süreci hakkında bilgilendirme ve danışma işlemlerini gerçekleştirebilecekleri bir hizmet hattıdır." dedi. (İlyas Yavuz - İLKHA)
Sosyal ve Çalışma Bakan Yardımcısı Halil Etyemez ise, "Yurdun dört bir tarafında hizmeti vatandaşlarımızın ayağına götürmek için gece gündüz çalışıyoruz. Vatandaşımızın beklentilerinin de üzerinde bir hizmet anlayışı benimsiyor hizmetlerimizin odağına vatandaş memnuniyetini alıyoruz. Bugün burada vatandaşlarımıza sunduğumuz sayısız hizmetlere bir yenisini daha eklemenin haklı gururunu yaşıyoruz. Hizmete sunduğumuz bu hizmet hattı ile artık Konyalı kardeşlerimiz sosyal güvenlik ile ilgili birçok konuda bilgi alabileceklerdir. İlk kez Konya da uygulama geçen bu hizmetinin hayırlı ve uğurlu olmasını temenni ediyorum." ifadelerini kullandı.
Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Cem Dinç, "444 5 745 Konya Sosyal Güvenlik Bilgi hattımız ile vatandaşlarımıza bir adım daha yaklaşmayı hedefledik. Hizmete geçen bu iletişim hattı, Konyalı hemşerilerimizin Sosyal Güvenlik il Müdürlüğümüz ve Merkez Müdürlüklerimizin hizmet binalarına kadar gelmeden sadece bir telefon ile İş göremezlik ödeneği (Rapor parası), Sağlık hizmeti müstahaklık sorgulaması, Askerlik, Yurtdışı ve doğum borçlanması bilgilendirmesi, 4/B (Bağ-kur) ve GSSS borç sorgulaması, Sağlık ödemeleri, Maluliyet işlemleri ve Evrak takip süreci hakkında bilgilendirme ve danışma işlemlerini gerçekleştirebilecekleri bir hizmet hattıdır." dedi. (İlyas Yavuz - İLKHA)