MetroNet, müşterilerini mağdur ediyor
MetroNet internet kullanıcıları, sık sık kesilen internetlerinden ve müşteri hizmetlerinin yeterli hizmeti sunmamasından şikâyetçi.
İSTANBUL- Kayaşehir'de MetroNet internet kullanıcıları yeterli hizmeti alamadıklarını savunarak ödedikleri paranın hakkını alamadıklarını ifade ediyor.
Müşteri hizmetleri yalan mı söylüyor?
Yaklaşık 2 yıldır İstanbul Kayaşehir'de MetroNet abonesi olduğunu söyleyen Vahdettin Arslan; "Ayın 22'sinden bu yana internetim kesilmiş durumda. İnternetimin kesildiğini fark ettiğim ayın 22'si Salı günü MetroNet müşteri hizmetlerini arayarak internetimin olmadığını söyledim. Görevli de bana hemen "acil" kodlu bir arıza kaydı oluşturduğunu söyleyerek internetimin en geç yarına kadar açılacağını belirtti. Ertesi gün yine aradım ve internetimin olmadığını belirttim. Konuştuğum görevli arıza kaydının oluşturulmadığını ve yeniden bir arıza kaydı oluşturulması gerektiğini söyledi ve yeni bir arıza kaydı oluşturdu" diye konuştu.
Günlerce beklemelerine rağmen internetlerinin bir türlü açılmadığını belirten Arslan; "Cuma günü tekrar müşteri hizmetlerini arayarak internetimin hala olmadığını ifade ettim. Ve maalesef yine arıza kaydımın oluşturulmadığını ve yine "acil" kodlu bir arıza kaydı oluşturduğunu söyledi. Tüm bu aramalarıma rağmen ve "arıza kaydı alıyoruz" sözlerine karşın hiçbir şekilde internetim açılmadı" dedi.
Yöneticiler yaşanan mağduriyetleri görmüyor mu?
Müşteri hizmetlerini defalarca aradığını ve bir türlü internetinin açılmaması üzerine genel merkezi aradığını anlatan Arslan; "Merkezi arayarak günlerdir internetimin olmadığını ve müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen bununla ilgili bir çözüm sunmadıklarını söyledim. Merkez bana arıza kaydının yeni ulaştığını iddia ederek biraz daha beklemem gerektiğini ifade etti. Günlerce internet erişimimi sağlamadılar. Tüm bu sıkıntılardan sonra Merkeze aboneliğimi iptal edeceğimi söyledim. Merkezde bulunan görevliler "iptal edersen et sen bilirsin" diyerek dalga geçercesine cevap verdiler. Ben buradan yöneticilere sesleniyorum. Bunu görmüyorlar mı? Neden bir abonenin internetini iptal etmek için bu kadar hevesliler? Bugün itibariyle yaklaşık 10 gündür internetim yok. Ama tüm aramalarıma rağmen de hiçbir cevap verilmiyor" diyerek yaşadığı sıkıntıyı ifade etti. (Enes Durmaz/ İLKHA)