Dünya ABD saldırısı sonrası İran'dan füzeli misilleme İran, işgalci ABD saldırısı sonrası işgalcilerin 10 noktasını füzelerle hedef aldı. Misilleme saldırısında 16 yaralı olduğu bildirildi. 22.06.2025 - 12:28 22.06.2025 - 12:28 Abone Ol Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz? Google News’te Doğruhaber sitemize abone olun. Abone Ol Bunlar da ilginizi çekebilir Fransa ilk Ebola vakasını açıkladı ABD Libya'yı yeniden şekillendiriyor: İşte gizli plan Ateşkese rağmen AB'den 11 ülke için uçuş alarmı! AB ile Afganistan İslam Emirliği arasında Brüksel temasları tamamlandı İşgal sürüyor: Filistinlilere ait evlere saldırdılar! Trump, Netanyahu’ya ne vaat etti? İran mutabakatının perde arkasındaki soru işaretleri Arakçi'den Hamas'a: Müzakerelerde Filistin'i de gündeme alacağız İşgale ortak olmuştu: ABD'nin "güvenilir bir ortak" olduğunu söyleyenlerin sayısı azalıyor Trump'tan Netanyahu'ya: Bibi, herkes senden bıktı, nefret ediyor Hürmüz Boğazı'nda mahsur kalan binlerce denizcinin tahliyesine başlandı