• DOLAR 32.526
  • EURO 34.974
  • ALTIN 2450.872
  • ...

Bismihi Teâlâ

MEB, yolgeçen hanı…

Skandal üzerine skandal!

Bu körpecik çocuklardan istediğiniz ne?...

İhtiraslarınızın var mıdır, izahı?

Hezeyan üstüne hezeyan!

Aslında arka planda yatan kirliliği tahmin etmek zor olmasa gerek…

Bu örtük mesajların gayesi apaçık ortada…

Çamur at, tutmazsa izi kalsın!

Yani gaye zihinleri bulandırmak…

Açıkçası ahlaksızlıktan hızını alamayan bu güruh,

Dine, değerlere karşı olan hazımsızlığını bu yollarla gidermeye çalışıyor.

2015 senesinden itibaren bir çocuk derneğinin piyasaya sürdüğü

‘’Onlar Erdi Muradına: En Güzel Türk Masalları’’ isimli müsvedde, kelimenin tam anlamıyla ahlaksızlığı faş edercesine…

Kitapta geçen ‘’Sandık’’ isimli masal tam da Kabil ruhlu bir zihniyet…

Hani Kabil kendi kutbunda olan kız kardeşini cinselliğinin boyunduruğundan, kendi alamayarak sahiplenmek istemişti ya,

Neticede hızını alamayarak dindar erkek kardeşi Habil’i katletmişti.

Sapkınlık, günah, cürüm insanlıktan çıkarır; bu böyle biline!

Gelelim günümüz çağdaş sapkınlıklara,

Farklı platformlarda,

Muhtelif derneklerle,

Ne idüğü belirsiz loca, oda vs kuruluşlarla

Kalplerindeki garezi dışa vurmaktan arlanmazlar!..

Fotoğraf bu, anatomi yıllar geçse de değişmez.

Şairin dediği gibi:

‘’Diller, sayfalar, satırlar
Ebu Leheb öldü" diyorlar:
Ebu Leheb ölmedi, ya MUHAMMED;
Ebu Cehil, kıtalar dolaşıyor!

Zira lanet üzerine olsun İblis’in yeryüzündeki müritleridir bunlar..

Peki, gelelim kendimize ve emanet olarak aldığımız neslimize

-BİR: İlahi kitap dışında her kitabın yanılma ihtimali vardır.

-İKİ: Okullarda okutulan ders kitabı olsun veyahut hariçte olsun, sübliminal mesajlar içerebilir.

-ÜÇ: Kesinlikle seçici olmak durumundayız.

-DÖRT: Afola, bir davar bile otlarken her otu yemez.

Kendisini besleyen otu özenle ayıklar.

Belki ebeveynler olarak çocuğumuzun okuduğu kitabı vs. okuma fırsatımız, zamanımız olmayabilir.

Ama hele hele yetişme çağında olan çocuklarımızın okuduklarına lakayt kalmayız.

Okuduklarına, kesinlikle eleştirel bir bakış açısı vermeliyiz.

Örneğin okunan kitabın konusu, anafikri…

Olumlu-olumsuz; doğru-yanlış yanlarını nedenleriyle birlikte doğal diyalog yoluyla konuşabiliriz.

Bunun için sınıf öğretmeni, Türkçe, Edebiyat öğretmeni vs. olmanıza gerek yok.

Fıtratları temizdir yeter ki yaban kalmayalım!...

Şu var ki, biz yetişkinlere bile zaman zaman ders verecek yaklaşımlarına şahit olacakınız.

Kalın sağlıcakla..