Seyahat kısıtlamasının kalkması otogarlarda hareketliliğe neden oldu
‘Normalleşme Planı’ kapsamında yeni tip Coronavirus (Covid-19) salgını nedeni ile giriş-çıkışların yasaklandığı illerden dokuzunda daha seyahat kısıtlamasının kaldırılması ile birlikte otogarlarda hareketlilik yaşanıyor.
Abone Ol
Gelişmelerden haberdar olmak istiyor musunuz?
Google News’te Doğruhaber sitemize
abone olun.