Uşak'ta İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin ortaklaşa düzenlediği denetimde, büyük miktarda son kullanma tarihi geçmiş gıda ürünü ele geçirildi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, kent merkezindeki bir gıda deposunda gerçekleştirilen incelemelerde 29 ton son kullanma tarihi geçmiş çikolata ile 1 ton 600 kilogram bozuk konserve ürün tespit edildi.

Operasyon kapsamında gözaltına alınan iki şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakıldı.

Şüpheliler hakkında "bozulmuş veya değiştirilmiş gıda ve ilaçların ticareti" suçundan adli işlem başlatıldığı bildirildi.

Yetkililer, el konulan toplam 30 ton 600 kilogram bozuk gıda ürününün imha edileceğini açıkladı.

Kaynak: AA