Fatih Belediyesi memur alımı yapacak! KPSS şartı var mı? işte detaylar..

İstanbul ili Fatih Belediye Başkanlığı memur alımı yapacak.. KPSS şartı var mı? Başvuru şartları neler? İşte detaylar..

Ekleme: 07.11.2023 09:24:47 / Güncelleme: 07.11.2023 09:24:47 / Güncel
Destek için 

İstanbul ili Fatih Belediye Başkanlığı memur alımı yapacak. Başvuru tarihleri; 11.12.2023-15.12.2023.. İşte detaylar;

BAŞVURU İÇİN ÖZEL ŞARTLAR:

a) İlan edilen memur kadroları için mezun olunan okul itibari ile öğrenim şartını taşımak ve bu öğrenimle ilgili olarak, 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavından (KPSS) alım yapılacak unvanın karşısında belirtilen puan türlerinden, belirtilen asgari KPSS puanını almış olmak,
b) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmamak,

 BAŞVURU ESNASINDA ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER:

Başvuru sırasında;
Adaylar başvuru formunu, Kurumumuzdan veya Belediyenin internet sayfasından (www.fatih.bel.tr) adresi üzerinden temin edecektir. Elektronik ortamda doldurarak ıslak imza ile imzalayacakları başvuru formuna aşağıdaki belgeleri ekleyeceklerdir.

a) Nüfus cüzdanı veya kimlik kartının aslı veya Kurumumuzca onaylanmak üzere fotokopisi,
b) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya noter onaylı örneği veya e-Devlet üzerinden alınacak barkodlu mezuniyet belgesi, (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri
Belediyemizce tasdik edilebilir.)
c) Yabancı okul mezunları için denklik belgesinin aslı veya noter onaylı örneği, (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilebilir)
d) KPSS sonuç belgesinin ÖSYM’nin web sitesinden alınan doğrulama barkodlu bilgisayar çıktısı,
e) Erkek adayların askerlikle ilişiği olmadığına dair beyanı,
f) Görevini devamlı olarak yapmaya engel bir durumu olmadığına dair beyanı,
g) Son altı ay içerisinde çekilmiş 2 adet biyometrik fotoğraf, (1 adedi forma yapıştırılacak)
h) Hangi kadroya müracaat edeceğine dair başvuru dilekçesi. (Adaylar şartlarını sağladığı yalnızca bir kadroya başvuru yapabileceklerdir.)
Belirtilen başvuru tarihlerinde elektronik ortamda veya posta yoluyla yapılan başvurularda fotokopisi gönderilen belgelerin aslının sınav tarihine kadar Kurumumuza ibraz
edilmesi gerekmektedir. (Aslı ibraz edilmek kaydıyla suretleri Belediyemizce tasdik edilecektir.)

BAŞVURU YERİ, TARİHİ, ŞEKLİ VE SÜRESİ

Adaylar, sözlü sınava katılabilmek için;
Yukarıda sayılan başvuru esnasında istenilen belgeleri ile birlikte 11.12.2023-15.12.2023 tarihleri arasında mesai bitimine kadar (mesai günlerinde saat 09.00-16.30 arasında) Belediyenin İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne (Fatih Belediyesi Ana Hizmet Binası Adnan Menderes Bulvarı Vatan Caddesi No 54) şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile müracaat edebileceklerdir. (Geciken postalardan Belediyemiz sorumlu olmayacaktır.)

a) Elektronik ortamda yapılan başvurulara istenilen belgeler eklenerek, başvuru tarihleri içerisinde Belediyenin www.fatih.bel.tr internet adresine başvuru yapabileceklerdir.

b) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular Belediyece değerlendirmeye alınmayacaktır.
c) Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.

BAŞVURULAR BURADAN YAPILACAK

Etiketler: