Gökçesu Belediyesi personel alımı yapacak! İşte ayrıntılar

Bursa ili Gökçesu Belediye Başkanlığı yayımladığı ilanına göre personel alımı yapacağını duyurdu. 

Ekleme: 01.11.2023 11:26:57 / Güncelleme: 01.11.2023 11:26:57 / Güncel
Destek için 

Yayımlanan ilana göre Gökçesu Belediyesi 1 personel alımı yapacağını duyurdu. Peki başvuru şartları neler?

Başvuru şartları neler?

a) İlan edilen unvan için mezun olunan okul itibari ile öğrenim şartını taşımak ve bu öğrenimle ilgili olarak 2022 yılı Kamu Personeli Seçme Sınavına (KPSS) girmiş ve alım yapılacak unvanın karşısında belirtilen puan türlerinden asgari KPSS puanını almış olmak.

b) Daha önce çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarından disiplinsizlik veya ahlaki nedenlerle çıkarılmış olmamak.

c) 13.10.1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu hükümlerince verilen tablonun nitelik kısmında belirtilen en az (B) sınıfı sürücü belgesine sahip olmak.

İşte başvuru şekli, yeri ve zamanı

Adaylar, sözlü sınava katılabilmek için; Yukarıda sayılan başvuru belgelerini 06/11/2023-10/11/2023 tarihleri arasında (yapılacak başvuruların mesai günlerinde ve saat 08.30-17.30 saatleri arasında olması şartıyla), Gökçesu Belediye Başkanlığı, Yazı İşleri Müdürlüğü, Gökçesu Beldesi Hürriyet Mahallesi Cumhuriyet Caddesi No:24 Mengen/BOLU adresine şahsen veya iadeli taahhütlü posta yolu ile başvuruda bulunmaları gerekmektedir. (Geciken postalardan Belediyemiz sorumlu olmayacaktır.)

a) Elektronik ortamda yapılan başvurulara istenilen belgeler eklenerek, başvuru tarihleri içerisinde Belediyemizin iletisim@gokcesu.bel.tr mail adresine başvuru yapabileceklerdir,

b) Postadaki gecikmeler ve duyuruda belirtilen süre içinde yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.

c) Eksik bilgi ve belgelerle ya da nitelikleri uygun olmadığı halde yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

İlan ayrıntılarının tamamına ulaşmak için tıklayınız

Etiketler: