e-Devlet'ten İŞKUR kaydı nasıl yapılır? İŞKUR kayıt belgesi nereden alınır?

İş arayan binlerce kişi İş ve İşçi Bulma Kurumuna (İŞKUR) kayıt yapmanın yollarını arıyor. Peki e-Devlet'ten İŞKUR kaydı nasıl yapılır?

Ekleme: 14.09.2023 13:34:08 / Güncelleme: 14.09.2023 13:34:08 / Güncel
Destek için 

İşletme sahipleri tarafından İŞKUR kayıt belgesi talep edilmektedir. İŞKUR kayıt belgesi, kişinin İŞKUR bünyesinde iş aradığı bilgisini içerir. İŞKUR kayıt belgesi ; İŞKUR müdürlükleri
İŞKUR resmi internet sitesi, E-Devlet Kapısı'ndan alınabilir. İşletmelerin belgeyi talep etmesinin nedeni işletmelerin istihdam ettikleri her sigortalı personel için 6 aylık devlet desteği bulunmaktadır. 

e-DEVLET'TEN İŞKUR KAYDI /  İŞKUR KAYIT BELGESİ

İŞKUR kayıt belgesi e-Devlet'ten alınabilmektedir. Bunun için;

-E-Devlet şifresi ve T.C. kimlik numarası ile sisteme giriş yapın.

-Ardından ana sayfada bulunan “Kurumlar” sekmesine tıklayın.

- Kurumlar arasından “Türkiye İş Kurumu”nu seçin

-İŞKUR sistemine üye olacağınız kısım görünecektir, bilgilerinizi girin

-İŞKUR'un sayfasında kurumun hizmetleri önünüze çıkacaktır

-Hizmetler arasından “İŞKUR Kayıt Belgesi” hizmetine tıklayın, belgeyi yazdırabilirsiniz.  

İŞKUR KAYIT BELGESİ ALMA

-

 

Etiketler: