Anadolu Jet, yolcularını mağdur etti

Ankara Esenboğa Havalimanı'ndan İzmir ve Adana'ya gidecek yolcular, Anadolu Jet çalışanlarının yetersizliğinden dolayı seyahat edemedi.

Ekleme: 23.07.2023 09:55:04 / Güncelleme: 23.07.2023 09:59:46 / Güncel / Ankara Haberleri
Destek için 

Kontuar check-in işlemleri için, uçuş saatinden önce kontuar alanına giderek işlemlerini yapmak isteyen Anadolu Jet yolcuları, çalışanların yetersizliğinden dolayı kontuar sırasında uzun kuyruklar oluşturdu.

Ankara Esenboğa Havalimanı'ndan 06.25 uçağıyla Adana Havalimanına seyahat etmek isteyen yolcular ile 06.20 uçağıyla İzmir'e seyahat etmek isteyen yolcuların bir kısmı, check-in işlemleri için havalimanına zamanında gelmelerine rağmen Anadolu Jet tarafından mağdur edildi.

Firma personelinin yetersizliğinden dolayı uçuş saatinden en az 45 dakika önce havalimanındaki kontuarda check-in ve bagaj teslim işlemleri için sıraya giren yolcuların işlemleri, zamanında yapılmadı.

Duruma tepki gösteren yolculara "geç müracaat kartı" verilerek, yolcular bir sonraki uçuşa yönlendirildi.

Gün içerisinde Anadolu Jet'in İzmir ve Adana'ya uçacak uçaklarının dolu olması ve başka bir uçuşun olmaması, yolcuları bir kez daha mağdur etti.

Biletlerini iade etmek isteyen yolculara ise sadece 91 TL ödeneceği belirtildi.

Duruma tepki gösteren vatandaşlardan biri şu ifadeleri kullandı:

"Uçuş kartı almak için sıraya girdik. Ancak eleman eksikliğinden, sırada olmamıza rağmen ben ve birçok kişi uçuş kartı alamadı. Bilet değiştirme kartı verdiler, o da öğle uçağı dolu, yarın öğleye de ekstra 200 lira para istediler. Bileti iade etmek isteyince ise 91 lira iade edileceğini söylediler. Yolcuları, havaalanının bir ucundan diğer ucuna defalarca göndererek uçağı kaçırmalarına ve biletlerinin yanmasına neden oldular. Koskoca Ankara Esenboğa Havalimanı'nda şikâyet için yer yok. 'İnternet üzeri şikâyet edebilirsiniz' dediler. Havaalanında olduğum halde uçak kartı vermediler ve uçak kalkış yaptı. Böylelikle ben ve birçok yolcu mağdur edildi." (İLKHA)