“Faturanızı EPDK’ya nasıl şikayet ederiz?” başlıklı bir video mesaj paylaşan TBF Genel Başkanı Av. Mehmet Bülent Deniz, “Elektrik mi yakıyoruz, elektrik mi canımızı yakıyor? Milyonlarca abone bunu soruyor. Zamlı faturalar gelince gözlerimiz açıldı.” ifadelerini kullandı.
Şikayet etmek çözüm değil, harekete geçmedikten sonra....
— Tüketici Birliği Federasyonu (@tuketicigundemi) January 16, 2022
EPDK’ya şikayet çağrısında bulunuyor; "gelin, milyonlarca şikayet ile tepkimizi gösterelim!"başvurunuzu @tuketicigundemi etiketi ile paylaşın. Sesimizi duyuralım#elektrik #elektrikfaturası #epdk #tüketici #ZAM2022 #Zamlar pic.twitter.com/p78EUn0thp
OTURDUĞUN YERDEN ŞİKAYET
Federasyonun yayınladığı içeriğe göre fatura aboneleri, telefon veya bilgisayarlarından “https://tuketici.epdk.gov.tr/EPDK.BE/” adresine girerek çıkan formu doldurduklarında cep telefonlarına bir onay kodu gelecek. Gelen onay kodunu ekrana girerek daha sonra sol tarafta bulunan “şikayet” kutucuğuna tıklayan elektrik faturası aboneleri şikayet girişi kısmından taleplerini oluşturabiliyorlar. Böylece açılan formu dolduran aboneler, faturaları için şikayet talebini kurumu online olarak iletmiş oluyorlar.