Google, işletmelerin statik web sitesi içeriğinden video öğeleri oluşturmasına olanak tanıyacak ve markaların video içeriğine geçmesini kolaylaştıracak yeni bir süreci test ediyor. Google’ın URL2Video süreci, web sayfası içeriklerinizi otomatik olarak analiz edebilir ve ardından bunları animasyonlu bir sunum halinde düzenleyebilir.
Google yeni aracıyla ilgili açıklama yaptı
“Bir kullanıcının, işini gösteren bir web sayfasına bir URL sağladığını varsayın. URL2Video ardışık düzeni, sayfadan önemli içeriği otomatik olarak seçer. Tasarımcılarla yapılan bir röportaj çalışmasından türetilen bir buluşsal yönteme göre her bir varlığın geçici ve görsel sunumuna karar verir.” Bu röportajlar, Google’ın araştırmacılarına, URL2Video oluşturma sürecini bilgilendiren ortak video düzenleme stilleri ve yaklaşımları hakkında bilgi sağlıyor. “Bu bilgileri kullanarak, URL2Video ardışık düzeni bir web sayfasını ayrıştırır, içeriği analiz eder ve kullanıcı tarafından sağlanan video özelliklerine göre düzenlediği tasarım stillerini korurken görsel olarak dikkat çekici metin veya görüntüleri seçer.”
Bu, daha fazla işletmenin video içeriğine geçmesini çok daha kolay hale getirebilir. Her sosyal medya platformunun defalarca söylediği gibi, video içeriği çevrimiçi olarak en iyi performans gösteren içerik türüdür. Videolu Tweetler, olmayanlara göre 10 kat daha fazla etkileşim görüyor ve videolu Tanıtılan Tweetler, etkileşim başına maliyette % 50’den fazla tasarruf sağlıyor. LinkedIn kullanıcılarının platformda video paylaşma olasılığı, diğer türlerdeki gönderilere göre 20 kat daha fazla. Pinterest kullanıcılarının, platformda marka video içeriğini görüntüledikten sonra satın alma olasılığı 2,6 kat daha fazla. Video aynı zamanda, hikayeler ve şimdi de TikTok klipleri aracılığıyla genç kullanıcıların ilgisini giderek daha fazla çekiyor. Bu da bunun gelecekte marka iletişimi için daha da büyük bir beklenti haline geldiğine işaret ediyor. YouTube da aynı şeyi kolaylaştıran bir Video Oluşturucu aracına sahip. URL2Video, web sitenizin varlıklarını bir marka videosuna dönüştürerek bunu başka bir düzeye taşıyor.
Temel olarak, video içeriği oluşturmuyorsanız, bahaneleriniz tükeniyor. Bunun gibi yeni araçlar, tüm işletmelerin tekliflerini çevrimiçi olarak tanıtmak için kullanabilecekleri basit, hareketli prodüksiyonları bir araya getirmelerini her zamankinden daha kolay hale getiriyor.Ve e-ticaretin benimsenmesini hızlandıran pandemi ile bu daha da önemli hale gelebilir Henüz halka açık değil, ancak Google’ın URL2Video süreci bu cephede başka bir yol sağlayabilir. Facebook, 2018’de piyasaya sürdüğü Video Oluşturma Kiti ile aslında özelliğin bir benzerini sağlıyor.
Kaynak: https://hwp.com.tr/