Atlas Global'den yapılan yazılı açıklamada, alınan karar ile farklı bir uçuş deneyimi sunabilmek amacıyla yeniden yapılanma sürecine girdikleri belirtildi.
Açıklamada, "26 Kasım 2019 itibariyle 21 Aralık 2019 tarihine kadar geçici süreyle operasyonlarımıza ara verilmiştir. Bu süreçte uçuşu gerçekleştirilemeyen yolcularımızın satın aldıkları biletleriyle ilgili 15 Aralık 2019 tarihine kadar gerekli tespitler tarafımızca yapılacaktır." denildi.
Açıklamada, şunlar kaydedildi: "Siz değerli yolcularımızın iade ve değişiklik talepleri ile ilgili uygulanacak işlemler 16 Aralık 2019 tarihinde web sitemiz üzerinden duyurulacaktır. Konu ile ilgili sorularınızı ve taleplerinizi callcenter@atlasglb.com e-posta adresine PNR numarasıyla birlikte iletebilirsiniz. Web sitemizden ve diğer satış kanallarımızdan bilet satış işlemleri 16 Aralık 2019 tarihine kadar kapalı tutulacaktır."
Uçuşlara ara vermenin finansal nedenlerden dolayı olduğu belirtiliyor.
Merkezi İstanbul'da bulunan havayolu şirketi 14 Mart 2001 tarihinde Öger Holding A.Ş. tarafından kuruldu. İç ve dış hatlarda sefer yapan Atlasglobal, ilk uçuşunu 1 Haziran 2001 tarihinde gerçekleştirmişti. (İLKHA)