Taşeron çalışanlar için çağrı merkezi açıldı

HAK-İŞ Konfederasyonu, 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname`nin (KHK) uygulanmasına yönelik soruları cevaplandırmak ve çalışanlara yardımcı olmak amacıyla bir çağrı merkezi kurdu. Hukukçulardan oluşan uzman ekip, taşeron çalışanların sorularını anında yanıtlıyor.

Ekleme: 07.01.2018 19:50:00 / Güncelleme: 07.01.2018 19:50:00 / Ekonomi / Ankara Haberleri
Destek için 

EKONOMİ SERVİSİ

HAK-İŞ Genel Başkanı Mahmut Arslan`ın isteğiyle HAK-İŞ bünyesinde kamu kurumlarında ve yerel yönetim kuruluşlarında taşeron, geçici ve mevsimlik işlerde çalışanların 696 sayılı KHK'nın uygulanmasına yönelik sorularını cevaplandırmak, kadroya geçiş sürecinde kolaylık sağlamak ve çalışanlara yardımcı olmak amacıyla hukukçulardan oluşan bir çağrı merkezi kuruldu. Hukukçulardan oluşan uzman ekip, KHK ile getirilen düzenlemelerle ilgili işçilerin sorularını yanıtlayarak, bilgi kirliliğine engel olmak amacıyla hizmet veriyor.

BÜTÜN TAŞERONLARIN SORUNLARINI ÇÖZMEK İÇİN MÜCADELE EDECEĞİZ

Uzman ekip, Hafta içi 08.30-24.00 saatleri arasında 0312 417 80 02 / 0312 418 48 72 numaralı telefonlardan çalışanların sorularını yanıtlayarak doğru bilgileri paylaşıyor. HAK-İŞ Genel Başkanı Mahmut Arslan, “Taşeron işçilerin kadroya alınması konusunda verdiğimiz mücadele güzel bir şekilde sonuç vermiştir. Devlet 696 sayılı KHK ile kamu kurumlarında ve yerel yönetim kuruluşlarında taşeron sistemine son vermiştir. Devletin kamu hizmetlerini artık kamu çalışanlarıyla yapacağını bildirmesi küresel kapitalizme karşı büyük bir meydan okumadır. Biz bu çalışmayı büyük bir reform olarak görüyoruz. büyük fotoğrafı kaçırmamak gerekiyor. Büyük fotoğrafın içerisinde bazı eksiklikler var. Bizim arzu ettiğimiz şey KİT`lerde çalışan taşeron işçilerin de bu kadrolara sahip olmasıdır. HAK-İŞ olarak bütün taşeronlar için yola çıktık. Bütün taşeronların sorunlarını çözmek için mücadele edeceğiz.” açıklamasında bulundu.